گوشی دوربین محور Oppo R9 تایید شد

اوپو ( Oppo  ) به تازگی تیزری منتشر کرده که وجود گوشی R9 را تایید می‌کند. این موبایل که در حقیقت یک گوشی دوربین محور است، در تیزری که توسط کمپانی به زبان چینی منتشر شده تایید شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

گوشی دوربین محور Oppo R9 تایید شد ۱متاسفانه اطلاعات بیشتری در تیزر قابل مشاهده نیست، اما می‌توان گفت که بالاخره کمپانی این دیوایس را تایید کرده و ما انتظار داریم تا اطلاعات بیشتری طی روزهای آینده از این محصول جدید منتشر شود. در شایعه‌ای که سال گذشته منتشر شد بیانگر این بود که گوشی شباهت بسیاری به آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6S Plus ) خواهد داشت، هرچند تا زمان انتشار تصاویر رندر یا تصاویر واقعی گوشی نمی‌توان نظر داد.

از نظر مشخصات سخت افزاری، با توجه به تمام اطلاعاتی که در اختیار داریم، گویا Oppo R9 از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره برده و دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیسکل ( QHD یا ۲K ) است. در این گوشی ۳ یا ۴ گیگابایت رم به کار رفته و همچنین دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود که می‌توان آن را به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

در R9 از یک دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌گردد و باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت ۳,۷۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود. مانند اکثر گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۶ ، این گوشی نیز مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمیلو است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*