اپلیکیشن‌های ویندوز فون دو برابر بیشتر برای توسعه دهندگان نسبت به اپلیکیشن‌‌های اندروید درآمد دارند

بیش از هزار توسعه دهنده در نظرسنجی InMobi شرکت کردند که نتایج جالبی نیز به دست آمده. در نتایج این نظرسنجی مشخص شده که به طور متوسط، توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ویندوز فون نسبت به توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندروید تقریبا دو برابر درآمد دارند. جالب است بدانید که در مقایسه با توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های iOS نیز درآمد آن‌ها ۵۰ درصد بیشتر است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

در حدود ۸۶ درصد از توسعه دهندگان در این نظرسنجی برای اندروید برنامه نوشته، ۵۶ درصد برای iOS و ۲۱ درصد نیز برای ویندوز فون. با این حال، نظرسنجی نشان داده که این افراد به طور میانگین درآمد ۱۱,۴۰۰ هزار دلاری در ماه دارند. به صورت ماهانه درآمد توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندروید و iOS  به ترتیب ۴,۹۰۰  دلار و ۸,۱۰۰ دلار بوده که در طرف دیگر، ۴۹ درصد از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ویندوز فون درآمدی بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار دارند. از میان توسعه دهندگان اندروید ۴۵ درصد و همچنین ۵۳ درصد از توسعه دهندگان iOS به درآمدی بیش ۱۰,۰۰۰ دلار می‌رسند.

حتما برای شما سوال پیش می‌آید که چطور ممکن است درآمد توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ویندوز فون بیشتر از بقیه باشد؟ InMobi در جواب به این سوال گفته که توسعه دهندگان ویندوز فون رقبای کمتری دارند در نتیجه اپلیکیشنی که ساخته‌اند به راحتی توسط کاربران یافته و استفاده می‌گردد.

از آنجایی که ویندوز مخاطبین کمتری دارد، فروشگاه اپلیکیشن ویندوز نیز مانند اندروید و iOS شلوغ نبوده و کم حجم‌تر است. بنابراین پیدا کردن یک برنامه ساده‌تر می‌گردد و بخاطر اینکه توسعه دهندگان کمتری به سمت ویندوز فون رفته‌اند رقبای کمتری نیز وجود دارد. بنابراین توسعه دهندگان اپلیکیشن برای ویندوز فون درآمد ماهانه بیشتری دارند.

InMobi

جالب است بدانید که وقتی در مورد نگرش توسعه دهندگان به آینده سوالاتی پرسیده شد، ۲۸ درصد از توسعه دهندگان Windows Phone معتقد بودند که تجارت آن‌ها در سه سال آینده رشد خواهد کرد و این در حالی بود که ۱۶ درصد فکر می‌کردند با افت درآمد رو به رو خواهند شد. در طرف دیگر ۷۵ درصد از توسعه دهندگان اپلیکیشن برای Android به رشد تجارت خود در سه سال آینده معتقدند و ۱۹ درصد نیز خلاف این عقیده را دارند. در آخر توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های آی او اس باقی می‌مانند که ۶۱ درصد از آنها به رشد و ۲۵ درصد نیز به افت تجارت خود در سه سال آینده معتقدند.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*