سامسونگ گلکسی A51

خبر بد برای صاحبان گوشی پرطرفدار سامسونگ گلکسی A51

گوشی پرطرفدار و پرفروش سامسونگ گلکسی A51 از رده خارج شد. این یعنی دیگر هیچ بروزرسانی نرم افزاری برای گلکسی ای ۵۱ منتشر نخواهد شد.

سامسونگ شناخته‌شده‌ترین برند تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در بازار است و سبد محصولات متنوعی دارد. از گوشی‌های رده ابتدایی و میان‌رده گرفته تا گران قیمت‌ترین پرچمداران جهان در کارخانجات این کمپانی تولید می‌شوند. شاید جالب باشد بدانید که گوشی‌های میان‌رده سامسونگ بسیار پرفروش هستند و مثل پرچمدارانشان فروخته می‌شوند. به‌طور مثال می‌تواند به گوشی محبوب و پرفروش سامسونگ گلکسی A51 اشاره کرد.

تا به امروز هر دو نسخه 4G و 5G گوشی گلکسی ای ۵۱ در برنامه بروزرسانی‌های نرم افزاری سامسونگ قرار داشتند؛‌ اما با شروع ماه جدید، فقط نسخه فایوجی آن می‌تواند این بروزرسانی‌ها که عمدتا پچ‌های امنیتی هستند را دریافت کند. این یعنی مدل 4G LTE گلکسی آ ۵۱ از رده خارج شد.

سامسونگ گلکسی A51

ماه گذشته سامسونگ چند گوشی قدیمی دیگر را هم از فهرست پشتیبانی خود خارج کرده بود و این یعنی دیگر از پشتیبانی نرم افزاری غول کره‌ای برخوردار نیستند. این دستگاه‌های حذف شده عبارتند از: گلکسی تب S6، گلکسی تب S6 5G و حالا متأسفانه گوشی محبوب گلکسی A51 4G.

این گوشی، اولین دیوایس سامسونگ بود که حتی زودتر از دیگر گوشی‌ها اندروید ۱۰ را دریافت کرد؛ حتی قبل از این که پرچمداران سری گلکسی S بخواهند طعم آن را بچشند. آنچه در مورد این محصول که اهمیت بیشتری دارد، مشخصات فنی مناسب آن است که از برجسته‌ترین آن‌ها باید به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد، پردازنده ۸ هسته‌ای و ۸ گیگابایت رم اشاره کرد.

با یک ترفند، اندروید جدید را روی سامسونگ گلکسی A51 نصب کنید

بنابراین پرونده گوشی محبوب گلکسی ای ۵۱ با رابط کاربری One UI 5 بسته شد و دیگر قرار نیست به نسخه‌های ۶ و ۷ آن مجهز شود. اما اگر می‌خواهید هرطور که شده نسخه‌های جدیدتر اندروید را روی گوشی‌تان نصب کنید، می‌توانید از رام سفارشی استفاده کنید. به‌طور مثال با نصب برنامه TWRP و یک رام سفارشی، می‌توانید امکانات جدید اندروید را هم روی گوشی از رده خارج شده خود دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*