انتشار بازی انحصاری ایکس باکس Starfield برای PS5

بزرگترین بازی انحصاری ایکس باکس به PS5 می‌آید!

بزرگترین بازی انحصاری ایکس باکس به PS5 خواهد آمد. انتشار بازی Starfield برای پلی استیشن ۵، بدترین خبر برای طرفداران دوآتشه ایکس باکس است!

ماه گذشته، یکی از کارشناسان مطرح حوزه گیمینگ مدعی شد که بازی Hi-Fi Rush به کنسول نینتندو سوییچ خواهد آمد. این خیلی برای طرفداران ایکس باکس عجیب بود که می‌شنوند یکی از بازی‌های انحصاری کنسول آن‌ها قرار است به پلتفرم دیگری برود. در آن زمان گزارش‌های دیگری هم منتشر شد که ادعا می‌کرد بازی Sea of Thieves نیز ممکن است برای پلی‌استیشن و نینتندو منتشر شود. حالا گزارش دیگری منتشر شده که حسابی طرفداران ایکس باکس را عصبانی کرده است. شاید بتوان با اضافه شدن عناوین نه چندان بزرگ به دیگر کنسول‌ها کنار آمد، اما حالا شنیده می‌شود، بازی Starfield به‌عنوان بزرگترین بازی انحصاری ایکس باکس قرار است برای PS5 عرضه شود.

بازی‌های انحصاری ایکس باکس،‌ دیگر انحصاری نیستند!

علیرغم اینکه این خبر هنوز تأیید نشده است، اما حتی پخش شایعه آن هم برای شعله‌ور شدن آتش خشم طرفداران Xbox کافی بود. این اخبار و حواشی باعث نگرانی گیمرهایی شده که از خود می‌پرسند چرا ۵۰۰ دلار برای خرید کنسول بازی کرده‌اند که بازی‌های انحصاری آن در پلی استیشن ۵ هم قابل استفاده هستند. این اخبار و شایعات نشان می‌دهند که سیاست‌های انحصارطلبی شرکت‌ها در حال تغییر است.

انتشار بازی های انحصاری ایکس باکس برای PS5

در بین اعضای ارشد تیم ایکس باکس هم اختلاف نظراتی نسبت به تغییر استراتژیک مایکروسافت وجود دارد. بسیاری از آن‌ها معتقدند که ارائه بازی‌های انحصاری پر هزینه‌ای مثل استارفیلد به کنسول‌های بازی رقیب، نمی‌تواند سود زیادی را به‌همراه داشته باشد.

در خبر دیگری هم شنیده‌ایم که بازی Indiana Jones and the Great Circle هم مدتی بعد از انتشار برای کنسول‌های ایکس باکس سری X/S و کامپیوتر، به کنسول PS5 نیز خواهد آمد.

نظر شما در مورد تغییر و تحولات تیم ایکس باکس چیست؟ آیا همچنان خرید کنسول‌های Xbox ارزشمند است، یا ترجیح می‌دهید کنسول PlayStation را بخرید و علاوه بر لذت بردن از بازی‌های انحصاری قدرتمند سونی، منتظر انتشار بازی‌های انحصاری مایکروسافت برای آن نیز باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*