بسته تخفیفی ایرانسل عید مبعث

جزئیات بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید مبعث اعلام شد

بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید مبعث معرفی شد. ایرانسل در روز 19 بهمن، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را به تمام مشترکان ارائه می‌کند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به‌مناسبت گرامی‌داشت عید سعید مبعث پیامبر اسلام، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف ویژه در اختیار تمامی مشترکان خود قرار می‌دهد.

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث، ایرانسل یک بسته ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی و یک گیگابایت اینترنت بین‌الملل را با تخفیف ویژه و با قیمت 4000 تومان به تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ارائه می‌کند. مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند این بسته تخفیفی ویژه را از بامداد روز 19 بهمن ماه 1402 خریداری کنند و این بسته تا 24 ساعت پس از زمان فعال‌سازی، اعتبار خواهد داشت. همچنین مشترکان هیچ محدودیتی برای خرید و فعالسازی این بسته به دفعات نخواهند داشت.

شما می‌توانید این بسته ترکیبی تخفیفی را با مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من یا با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع خریداری و فعال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*