میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر در 4 نسخه به کشور وارد می‌شود + ارزش گمرکی

میتسوبیشی اوتلندر در 4 نسخه وارد ایران می‌شود. در ادامه با جزئیات ارزش گمرکی هر یک از نسخه‌های Mitsubishi Outlander 2023 آشنا می‌شویم.

شرکت آرین پارس موتور مدتی قبل طرح عرضه خودروهای میتسوبیشی اوتلندر را در دستور کار خود قرار داد و نخستین سری از این خودروها نیز وارد ایران شدند. هرچند در آن زمان مشخص نشده بود کدام نسخه‌های این خودرو قرار است به ایران عرضه شوند، اکنون اطلاعات جدید نشان می‌دهد که 4 مدل این شاسی بلند ژاپنی به ایران راه پیدا کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مدل‌های مختلف این خودرو و جزئیات ارزش گمرکی هر یک از نسخه‌های Mitsubishi Outlander 2023 آشنا می‌شویم.

ارزش گمرکی نسخه‌های میتسوبیشی اوتلندر در ایران

میتسوبیشی اوتلندر

اوتلندر قرار است در 4 تیپ شامل H-Line، M-Line، L-Line و P-Line و در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود. هر 4 تیپ این خودرو نیز از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با 94 تا 115 اسب بخار و گشتاور 125 تا 154 نیوتن‌متر را تولید کند. همچنین برخی نسخه‌ها از نوع بنزینی و برخی نیز هیبرید خفیف خواهند بود. علاوه بر این، امکان سفارش نسخه 5 و 7 نفره این خودرو نیز وجود خواهد داشت.

ارزش گمرکی و نام تیپ‌های اوتلندر 2023 وارداتی شرکت آرین پارس موتور به شرح زیر است:

  • تیپ H-Line با ارزش گمرکی 18 هزار و 889 دلار
  • تیپ M-Line با ارزش گمرکی 18 هزار و 981 دلار
  • تیپ L-Line با ارزش گمرکی 19 هزار و 74 دلار
  • تیپ P-Line با ارزش گمرکی 19 هزار و 250 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*