تویوتا کرولا کراس 2024

تویوتا کرولا کراس 2024 ، کراس اوور جمع جور و جذاب ژاپنی معرفی شد

تویوتا کرولا کراس 2024 در قالب یک کراس اوور جمع جور و جذاب ژاپنی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Toyota Corolla Cross 2024 آشنا می‌شویم.

تویوتا کرولا کراس در بازارهای مختلف از جمله تایلند با طراحی ظاهری متفاوتی به فروش می‌رسد. در همین راستا تویوتا برای این کراس اوور جمع‌وجور خود در بازار تایلند یک فیس لیفت جدید را در نظر گرفته و آن را از لحاظ امکانات نیز به مدل‌های اروپایی و آمریکایی نزدیک‌تر کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات تویوتا کرولا کراس 2024 آشنا می‌شویم.

تغییرات ظاهری تویوتا کرولا کراس 2024 

نمای جلوی تویوتا کرولا کراس 2024

طی فیس لیفتی که تویوتا برای کرولا کراس 2024 در بازار تایلند در نظر گرفته است، این خودرو اکنون از جلوپنجره جدید بدون قاب هم‌رنگ بدنه با طرح لانه‌زنبوری بهره می‌برد که ترکیب آن با چراغ‌های کریستالی جدیدی توانسته نمای جذابی را به‌وجود آورد.

نمای عقب تویوتا کرولا کراس 2024

طراحان برای سایر بخش‌های تویوتا کرولا کراس 2024 نسبت به قبل تغییرات خاصی را در نظر نگرفتند و حتی کیت بدنه مدل GR اسپرت آن نیز همانند قبل است. البته مشتریان اکنون می‌توانند کرولا کراس 2024 را در 5 رنگ جدید خریداری کنند.

کابین تویوتا کرولا کراس 2024

در کابین این خودرو نیز سقف پانورامای جدید با سایه‌بان برقی به‌چشم می‌خورد. از سایر ویژگی‌های کابین این کراس اوور جمع‌وجور ژاپنی می‌توان به ارتقای سیستم‌های کمک‌راننده Safety Sense، سیستم تهویه دو منطقه‌ای، پورت‌های USB-C، شارژر بی‌سیم گوشی، صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی و نمایشگر اطلاعاتی سرگرمی 10.1 اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم اشاره کرد. همچنین مشتریان می‌توانند برای کابین خودرو تودوزی‌هایی با رنگ‌های مشکی یا رز تیره را نیز سفارش دهند.

مشخصات فنی تویوتا Corolla Cross فیس لیفت

toyota corolla cross facelift

کرولا کراس 2024 نسخه فیس لیفت در تایلند با همان موتورهای 1.8 لیتری بنزینی تنفس طبیعی و 1.8 لیتری هیبرید به فروش می‌رسد. این پیشرانه در نسخه تنفس طبیعی قدرتی برابر با 138 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. البته قدرت این پیشرانه در نسخه هیبرید به 121 اسب بخار کاهش پیدا می‌کند. قدرت تولید شده در هر دو نسخه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد.

toyota corolla cross facelift

در حال حاضر امکان خرید این خودرو در تایلند فراهم شده و مشتریان برای خرید نسخه پایه 1.8 لیتری تنفس طبیعی باید 28 هزار دلار هزینه کنند. همچنین قیمت پایه نسخه پرچمدار GR اسپرت هیبریدی نیز 35 هزار دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*