قیمت تارا V4 ال ایکس

تارا V4 ال ایکس با قیمت باورنکردنی در بازار ایران

ایران خودرو به‌تازگی تارا V4 ال ایکس را راهی بازار کرده، اما به‌نظر می‌رسد این سدان ملی با قیمت عجیب و غریبی در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

پروسه قیمت گذاری خودروهای ملی عجیب و غریب است و نمی‌توان از آن سر در آورد. ایران خودرو بی‌توجه به آنچه شورای رقابت اعلام می‌کند، قیمت محصولاتش را افزایش می‌دهد و سایپا هم با همین شیوه یا شاید اندکی تغییر روزگار می‌گذراند. بر اساس آخرین اخبار خودرو بازار ایران، یکی از ماشین‌های باکیفیت آبی‌پوشان جاده مخصوص، تارا است که این روزها با تیپ V4 ال ایکس به بازار آمده و فول‌ترین نسخه این سدان زیبا به‌حساب می‌آید.

تارا V4 ال ایکس با قیمت نجومی به بازار رسید

قیمت تارا V4 ال ایکس

با وجود این‌که از عرضه تارا وی 4 ال ایکس در بازار آزاد زمان زیادی نمی‌گذرد، اما قیمت گذاری آن نجومی بوده و هوش از سر آدم می‌برد. طی چند روز گذشته حضور این سدان ملی در بازار پررنگ شده و همین موضوع باعث شده سوداگران روی کار بیایند و قیمت‌های دلخواه را برای این خودرو تعیین کنند.

اگر بخواهیم تفاوت تارا V4 ال ایکس را با تارا اتوماتیک V4 ساده در نظر بگیریم باید به دو آپشن اضافه آن از جمله تنظیم برقی گودی کمر و تنظیم برقی کفی صندلی شاگرد اشاره کنیم. همین دو آپشن به‌ظاهر ساده باعث شده قیمت خودرو با نسخه ساده‌اش تفاوت عجیبی داشته باشد.

تارا V4 ال ایکس

در حال حاضر با توجه به گزارش‌های میدانی، سدان تازه‌وارد ایران خودرو در بازار آزاد تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت می‌خورد. البته ناگفته نماند تعداد زیادی از آگهی‌های خودروی مذکور در محدوده قیمتی یک میلیارد و 80 میلیون هستند و برخی تا یک میلیارد و 110 میلیون تومان هم رفته‌اند.

کد کلاس تارا V4 ال ایکس 32311 است و زیر کاپوت خود مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری شده که پیش‌تر روی پژو پارس تی یو فایو پلاس نصب شده بود. این موتور نسبتا قوی می‌تواند حداکثر 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و نیروی محرکه خود را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال دهد.

تارا V4 ال ایکس

از جمله امکانات رفاهی این سدان می‌توان به چراغ خوش‌آمدگویی، سانروف برقی، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی شش حالته راننده، پشتی برقی صندلی شاگرد، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، شیشه‌های عقب دودی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، رینگ آلومینیومی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، رودری‌های جدید، زیرآرنجی ردیف عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، چهار کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، بازشوی در صندوق عقب با سنسور حرکتی پا، چراغ‌های عقب جدید، آینه الکتروکرومیک، چراغ داشبورد و چراغ آفتاب‌گیر اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*