مرگ میر سرنشینان پراید

آمار ترسناک و غم انگیز مرگ میر سرنشینان پراید در تصادفات تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران آمار ترسناک و غم انگیز مرگ میر سرنشینان پراید در تصادفات تهران را اعلام کرد.

در حالی که در کشورهای مختلف جهان، تصادفات در خارج از شهرها بیشترین آمار مرگ و میر را به خود اختصاص داده‌اند، اما آمارها نشان می‌دهند بیشترین میزان مرگ و میر در استان تهران در داخل شهر تهران رخ می‌دهد. در این بخش از اخبار خودرو گجت نیوز با جزئیات آمار ترسناک و غم انگیز مرگ میر سرنشینان پراید در تصادفات تهران آشنا می‌شویم.

آمار مرگ میر سرنشینان پراید در تصادفات تهران

ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در این خصوص عنوان کرد در تمام دنیا بیشترین مرگ و میر بر اثر تصادفات در خارج از شهرها است، اما متاسفانه در استان تهران بیشترین فوتی‌ها به شهر تهران مربوط می‌شود. همچنین طبق آمارها 23 درصد آمار فوتی‌های شهر تهران مربوط به استفاده‌کنندگان خودرو پراید است.

مرگ میر سرنشینان پراید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در ادامه با اشاره به مدون، کامل و جامع نبودن نظام حکمرانی بر راه‌ها و جاده‌ها گفت تمام قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مربوط به وظایف و تکالیف 32 دستگاه بوده و حول 3 محور انسان، خودرو و جاده است که تمام آنها به نظام حکمرانی مربوط می‌شود.

نیکوکار در ادامه بیان کرد در خصوص پیشگیری از تخلفات اقداماتی چون تکمیل بانک اطلاعات رانندگان حادثه‌ساز، ارسال پیامک‌های هشدار و اجرای ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی انجام شده است، اما اقدامات مراجع ذی‌ربط در جهت پیشگیری از تخلفات رانندگی به مرحله اجرا نرسیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران در ادامه گفته‌های خود با اشاره به عدم موفقیت در ترویج فرهنگ ترافیکی و آموزشی، گفت در شهر تهران از مرحله قانون‌گریزی به مرحله قانون‌ستیزی رسیدیم که در این حوزه باید آسیب‌شناسی آموزش رانندگی در آموزشگاه‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:
خودروهایی که راننده را به کشتن می‌دهند؛ از هیوندای اکسنت تا فورد موستانگ ایمن ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*