تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ موفق به دریافت گواهی کاهش کربن محصول شدند

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ شامل Neo QLED 4K، Neo QLED 8K، OLED و The Frame موفق به دریافت گواهی کاهش کربن محصول شدند.

شرکت سامسونگ اعلام کرد 8 مدل از تلویزیون های سری 2024 این شرکت شامل Neo QLED 4K، Neo QLED 8K، OLED و The Frame توانستند از موسسه TÜV Rheinland گواهی کاهش کربن محصول را دریافت کنند. طبق این گواهی، ردپای کربن در تلویزیون های سری 2024 سامسونگ نسبت به مدل‌های سال قبل به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است. همچنین این گواهی، تلاش‌های مداوم سامسونگ برای کاهش سالانه انتشار کربن را نشان می‌دهد.

اعطای گواهی کاهش کربن به تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

یونگ جائه کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ در این خصوص عنوان کرد سامسونگ به‌عنوان شرکت پیشتاز تولید تلویزیون در جهان شناخته می‌شود و به همین دلیل ما باید محصولاتی را تولید کنیم تا هم قابلیت‌های یک تلویزیون را بازتعریف کند و هم اهداف ما در حوزه پایداری محصولات را محقق سازد. گفتنی است موسسه TÜV Rheinland یک سازمان بین‌المللی و مستقل شناخته می‌شود که در حوزه تست، بازرسی و صدور گواهینامه شخث ثالث در حال فعالیت است.

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

فرانک هولزمن، معاون جهانی بخش الکتریکی موسسه TÜV Rheinland با تبریک به شرکت سامسونگ بابت کسب گواهی ردپای کربن توسط توسط تلویزیون های سری 2024 سامسونگ، گفت کسب گواهی کاهش ردپای کربن توسط سامسونگ نشانگر تعهد این شرکت به حفظ پایداری محیط زیست و تلاش‌های واقعی این شرکت برای کاهش انتشار کربن و همچنین مبارزه با تغییرات اقلیمی است. چنین موضوعی قطعا اعتبار برند و اعتماد مشتریان را افزایش خواهد داد و باعث مستحکم‌تر شدن جایگاه سامسونگ به‌عنوان تولیدکننده پیشرو در بازار جهانی لوازم الکترونیکی خواهد شد.

موسسه TÜV Rheinland انتشار گازهای گلخانه‌ای تلویزیون های سری 2024 سامسونگ در طول چرخه عمر محصول از تولید تا حمل و نقل، استفاده و تبدیل به زباله را مورد ارزیابی قرار داده است. این بررسی‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی معتبر شامل ISO 14067 و ISO 14064-4 و همچنین استاندارد انحصاری TÜV Rheinland تحت عنوان 2 PfG Q2880/09.23 انجام شده است.

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

طبق این گواهی، هر 8 مدل از تلویزیون های سری 2024 سامسونگ دارای الزامات استاندارد کاهش کربن تعیین شده توسط سازمان TÜV Rheinland هستند. از محصولات جدید سامسونگ که موفق به دریافت این گواهینامه زیست‌محیطی شدند می‌توان به دو مدل از تلویزیون های سری Neo QLED 8K، سه مدل Neo QLED 4K، دو مدل OLED و یک مدل The Frame اشار کرد.

علاوه بر این‌که تلویزیون های جدید سامسونگ گواهی پایداری را دریافت کردند، نمایشگرهای بصری سامسونگ نیز توانستند از موسسه TÜV Rheinland نخستین گواهینامه «روش محاسبه ردپای کربن محصول» در صنعت نمایشگر و لوازم الکترونیکی مصرفی را کسب کنند.

این تاییدیه، امکان اندازه‌گیری و مدیریت انتشار گازهای گلخانه‌ای را در طول چرخه عمر کامل یک محصول فراهم می‌سازد. طبق مقررات و دستورالعمل‌های تعیین شده، داده‌ها جمع‌آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند تا نتایج تضمین‌شده و دقیقی در محاسبه میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای تهیه شود.

سامسونگ برای کاهش اثرات زیست محیطی قصد دارد در سال 2024 برای بیش از 60 مدل از جمله ساندبارهایی که اخیرا رونمایی کرده است، گواهینامه‌های ردپای کربن محصول (Product Carbon Footprint) و کاهش کربن محصول (Product Carbon Reduction) موسسه TÜV Rheinland را کسب کند. سامسونگ با دریافت این گواهی‌های جدید قادر خواهد بود فرایند توسعه تلویزیون‌های کربن‌زدایی شده خود را با استحکام و اطمینان بیشتری انجام دهد.

از سایر گواهی‌هایی که سامسونگ موفق به دریافت آنها شده می‌توان به نخستین گواهی کاهش کربن (Reducing CO2) در سال 2021 برای تلویزیون های Neo QLED 4K و وضوح بالای آن از موسسه کربن تراست (Carbon Trust) اشاره کرد. همچنین 11 مدل تلویزیون و 5 مانیتور و نمایشگر ساینیج سامسونگ در سال 2022 توانستند گواهی کاهش کربن را دریافت کنند. ضمن این‌که اخیرا نیز 24 مدل از مجموعه 2023 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه کیفی از موسسه کربن تراست و TÜV Rheinland شدند.

با مراجعه به وب‌سایت رسمی سامسونگ به نشانی www.samsung.com می‌توانید در خصوص سری 2024 تلویزیون های سامسونگ اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*