گوشی تکنو فانتوم آلتیمت

گوشی تکنو فانتوم آلتیمت با این قابلیت شگفت‌انگیز، کنگره جهانی موبایل را به لرزه در می‌آورد + ویدیو

تکنو فانتوم آلتیمت – Tecno Phantom Ultimate یک گوشی منعطف رول‌شونده است که صفحه نمایش آن به‌ صورت کشویی، بزرگ و کوچک می‌شود.

شاید نام تکنو را در اخبار فناوری زیاد نشنیده باشید؛ اما این کمپانی محصولات متنوعی دارد که از سگ رباتیک تا هدست گیمینگ واقعیت افزوده را شامل می‌شود. در صنعت موبایل هم تکنو حضور پررنگی دارد و قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر، با گوشی خاصی به‌نام فانتوم آلتیمت در کنگره جهانی موبایل حضور یابد.

رونمایی از این گوشی مفهومی در MWC 2024، می‌تواند نشانه‌ای از آمادگی آن برای ورود نوبرانه به بازار باشد؛ هر چند که پیش‌تر هم نمونه‌های کانسپت این نوع گوشی‌های منعطف را دیده بودیم و هنوز هیچ کدام به یک محصول تجاری تبدیل نشده‌اند.

گوشی‌های منعطف رولی از لحاظ ساختاری، تفاوت زیادی با انواع تاشو دارند؛ ولی کاری که می‌کنند یکی است: بزرگ کردن صفحه نمایش!

در فانتوم آلتیمت به‌لطف وجود مکانیزم کشویی، می‌توانید سایز نمایشگر را بین 6.55 و 7.11 اینچ تغییر دهید؛ پروسه‌ای که به‌ادعای تکنو، فقط 1.3 ثانیه طول می‌کشد.

در حالت کوچک شده، نمایشگر به‌گونه‌ای دور گوشی رول می‌خورد که تغییری در شکل و ضخامت آن ایجاد نشود. این در حالی است که گوشی‌های منعطف تاشو در حالت کوچک شده، خیلی ضخیم می‌شوند و این نقیصه، کمی توی ذوق می‌زند. پس با تکنو فانتوم آلتیمت، یک گوشی در دست دارید که ضخامتش بیش از 10 میلی‌متر نیست؛ چه در حالت کش آمده و چه حالت جمع‌شده!

ناگفته نماند که پنل صفحه نمایش این گوشی، از نوع آمولد با رزولوشن 2296 در 1596 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است.

همچنین بخوانید:
4 گوشی هوشمند هیجان انگیزی که بی‌صبرانه منتظر دیدن آنها در MWC 2024 هستیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*