شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ در بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی بدون بهره پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ 2 در بهمن 1402

شرایط فروش اقساطی بدون بهره پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ 2 اعلام شد. در ادامه جزئیات اقساط، قیمت و تسهیلات Kalut AT مکث موتور را مشاهده کنید.

جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور حاکی از این است که گروه خودرویی دلیل به‌عنوان نمایندگی مکث موتور شرایط فروش اقساطی بدون بهره کلوت اتوماتیک تیپ 2 برای بهمن ماه جاری را اعلام کرد.

شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک تیپ 2 برای بهمن ماه

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ در بهمن ۱۴۰۲

در نمایندگی دلیلی مکث موتور تعدادی سهمیه و حواله خرید پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ 2 عرضه می‌شود. مشتریان با توجه به شرایط فروش اعلامی باید مبلغ 820 میلیون تومان را پیش‌پرداخت کنند و بقیه مبلغ را در اقساط 18 ماهه بپردازند. 1 میلیارد تومان هم تسهیلات بدون سود برای این طرح فروش در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای خرید وانت کلوت اتوماتیک تیپ 2 با شرایط فوق‌ تا 27 بهمن پیش رو مهلت دارند. ضمناً باید اشاره کرد که دستگاه‌های ارائه شده در این طرح، محدود است و متقاضیان باید هرچه زودتر نسبت به خرید اقدام کنند.

کلوت AT تیپ 2 گذشته از امکانات رفاهی و ایمنی تیپ 1، از امکاناتی جدید نظیر دی‌لایت، سنسور نور، سنسور باران و سیستم رصد باد تایر برخوردار است. از جمله امکانات مشترک آن با تیپ 1 هم می‌توان به ترمز ABS، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، 2 ایربگ، نمایشگر 9 اینچی سیستم مولتی مدیا و تنظیم برقی 6 جهته صندلی راننده اشاره کرد.

زیر کاپوت Kalut اتوماتیک یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ قرار دارد که می‌تواند 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیرو محرکه این خودرو پیکاپ را یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به چرخ‌ها هدایت می‌کند. ضمن این‌که مصرف سوخت آن 12.6 لیتر به‌ازای هر 100 کیلومتر برآورد شده است.

همچنین بخوانید:
معرفی پیکاپ کلوت برقی از شرکت مکث موتور + مشخصات فنی و عکس مقایسه پیکاپ مکث کلوت با فوتون تونلند G7