خرید بلیط استانبول

راهنمای خرید بلیط استانبول در فلای تودی

استانبول، بزرگترین شهر ترکیه و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان، سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است. ایرانیان نیز از جمله گردشگرانی هستند که استانبول را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. خرید بلیط هواپیما یکی از مهم‌ترین مراحل برنامه‌ریزی برای سفر به استانبول محسوب می‌شود. در این متن با ما همراه باشید تا به راهنمایی خرید بلیط استانبول بپردازیم.

انتخاب شرکت هواپیمایی

اولین موردی که در خرید بلیط استانبول به تهران باید به آن توجه کنید، انتخاب شرکت هواپیمایی است. در حال حاضر، چندین شرکت هواپیمایی ایرانی و خارجی روزانه به استانبول پرواز دارند. از جمله شرکت‌های هواپیمایی ایرانی که پرواز مستقیم به استانبول دارند می‌توان به شرکت‌های ایران ایر و ماهان ایر اشاره کرد. شرکت‌های هواپیمایی خارجی نیز مانند قطر ایرویز و پگاسوس پروازهای مستقیم به استانبول را انجام می‌دهند. در هنگام انتخاب شرکت هواپیمایی، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت که در ادامه به آنها اشاره کردیم:

قیمت بلیط: قیمت بلیط هواپیمای استانبول در شرکت‌های مختلف با توجه به نوع شرکت، خدمات و کلاس پروازی متفاوت است. بنابراین، قبل از خرید بلیط، قیمت‌ها را در شرکت‌های مختلف مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کرده و بلیطی مناسب را خریداری نمایید.

مدت زمان پرواز: مدت زمان پرواز استانبول با توجه به شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما متفاوت است. اگر زمان کمی برای سفر دارید، بهتر است شرکت هواپیمایی را انتخاب کنید که پرواز مستقیم و کوتاه‌تری را ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات: شرکت‌های هواپیمایی مختلف با توجه به کلاس پروازی خدمات متفاوتی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. برخی از شرکت‌ها خدماتی مانند صندلی‌های راحت‌تر، وعده‌های غذایی بیشتر، امکانات صوتی تصویری کاملتر و… را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. هر چه این امکانات بیشتر باشند، هزینه بلیط بیشتر می‌شود.

خرید بلیط استانبول

تعیین تاریخ و زمان پرواز

پس از انتخاب شرکت هواپیمایی، باید تاریخ و زمان پرواز خود را تعیین کنید. در هنگام تعیین تاریخ و زمان پرواز، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت که شامل موارد زیر است:

روزهای هفته: قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف هفته متفاوت است. در روزهای آخر هفته و تعطیلات قیمت بلیط بیشتر از روزهای وسط هفته است.

فصل سفر: قیمت بلیط هواپیما در فصل‌هایی مانند بهار و اوایل پاییز که سفر به استانبول بیشتر است، گران‌تر است.

ساعت پرواز: قیمت بلیط هواپیما معمولا در ساعات پرتردد مانند ساعات صبح و عصر بیشتر است.

انتخاب کلاس پروازی

در هنگام خرید بلیط هواپیما، می‌توانید یکی از کلاس‌های پروازی اکونومی، بیزینس یا فرست کلاس را انتخاب کنید. کلاس اکونومی، اقتصادی‌‌ترین و ارزان‌ترین کلاس پروازی است و خدمات کمتری را به مسافران ارائه می‌دهد. کلاس بیزینس خدمات بیشتری را نسبت به کلاس اقتصادی درنظر گرفته و قیمت آن نیز بیشتر است. فرست کلاس نیز بهترین کلاس پروازی محسوب می‌شود و خدمات بسیار ویژه‌ای را دارد.

خرید بلیط استانبول

خرید بلیط هواپیما در فلای‌تودی

پس از طی کردن مراحل قبلی، می‌توانید بلیط استانبول خود را خریداری کنید. برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول، می‌توانید به فلای‌تودی مراجعه کرده و به‌صورت اینترنتی بلیط خود را تهیه نمایید. در وبسایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی قیمت‌های مختلف پرواز تهران استانبول قابل مشاهده است و پس از جستجو می‌توانید بهترین قیمت را پیدا کنید.

در هنگام خرید بلیط هواپیما، باید به بخش پرواز خارجی بروید و پس از انتخاب مبدا و مقصد خود، تعداد مسافر، تاریخ رفت و برگشت و کلاس پروازی خود را انتخاب کنید تا لیست شرکت‌های مختلف هوایی به مقصد استانبول به شما نشان داده شود. پس از خرید بلیط شما به آدرس ایمیلی که ثبت کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

فلای تودی چه خدماتی را ارائه می دهد؟ 

فلای‌تودی علاوه بر فروش انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی، امکان رزرو هتل، بیمه مسافرتی، بلیط قطارهای داخلی، تورهای مسافرتی و ویزای توریستی را فراهم کرده است. با امکان خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی و همچنین با وجود 1.5 میلیون هتل و اقامتگاه شما بهترین قیمت خدمات سفر را در فلای‌تودی خواهید یافت. بنابراین می‌توانید با قیمتی مناسب تمام آنچه که برای سفر خود به آن نیاز دارید را به صورت یکجا داشته باشید. شما می‌توانید به راحتی تمامی خدمات سفر را با بهترین قیمت در سایت و اپلیکیشن فلای تودی دریافت کنید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*