گوشی آنر X9B

گوشی آنر X9B با چیپست میان‌رده اسنپدراگون و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از راه رسید

گوشی آنر X9B با قیمت استثنایی و مشخصات فنی مثل پردازنده میان‌رده اسنپدراگون، باتری غول پیکر و یک دوربین جذاب ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد.

امروز کمپانی آنر از یک گوشی میان‌رده جدید در هنگ کنگ به‌نام آنر X9B رونمایی کرد. این گوشی تازه معرفی شده، از پردازنده جذاب اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام برخوردار است و به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جذاب با یک نمایشگر مقاوم به سقوط مجهز است. این گوشی قیمت حدودی ۳۴۵ دلاری دارد که با توجه به این مشخصات فنی، ایده‌آل به‌نظر می‌رسد. در ادامه بیشتر با گوشی آنر آشنا خواهید شد.

مشخصات و امکانات گوشی آنر X9B

گوشی آنر X9B

طراحی آنر ایکس ۹ بی زیبا و مدرن‌ است. یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۶۵۲ پیکسلی روی قاب جلوی این گوشی تعبیه شده که با گوریلا گلس شرکت کورنینگ محافظت می‌شود. رنگ‌بندی دیوایس نیز آبی و مشکی است.

در قلب تپنده این دستگاه، چیپست اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام حضور دارد که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت هم پیکربندی حافظه داخلی این وشی را تشکیل می‌دهد که برای استفاده اکثر کاربران کاملا کافی به‌نظر می‌رسد. با این حال، اندروید ۱۳ گوگل روی آن نصب شده و خبری از اندروید ۱۴ نیست.

گوشی آنر X9B

یکی از نقاط قوت گوشی آنر X9B دوبین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است که می‌تواند عکس‌های خیره‌کننده با جزئیاتی غنی را ثبت کند. این دوربین به یک لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز مجهز است که به ثبت عکس‌هایی شفاف و بدون لرزش کمک می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

در نهایت باید به حضور یک باتری بزرگ ۵،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب دستگاه اشاره کرد که شارژدهی کافی برای یک روز کامل استفاده را فراهم می‌کند. این باتری همچنین از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر مشخصات مربوط به سرعت شارژ و دیگر دوربین‌های گوشی اعلام نشده است.