آنر X50 GT

آنر X50 GT با طراحی منحصر به‌فرد و سخت افزار قوی، حریف می‌طلبد

گوشی آنر X50 GT با طراحی زیبا و قلبی بزرگ، امکانات و سخت افزار بسیار خوبی را علیرغم قیمت مناسبش در اختیار مشتریان می‌گذارد.

آنر یک گوشی هوشمند جدید در چین معرفی کرده که از طراحی بسیار چشم‌نوازی برخوردار است. این گوشی که با نام آنر X50 GT عرضه می‌شود، نسخه جدید نسل گذشته‌اش، یعنی مدل X40 GT است که سال گذشته معرفی شده بود. این محصول جدید پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسخه قبلی دارد و به‌عنوان یک میان‌رده جذاب، از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آنر X50 GT رقابت را برای هر موبایل میان‌رده‌ای سخت می‌کند

آنر X50 GT

گوشی آنر ایکس ۵۰ جی تی دارای یک نمایشگر منحنی با پانچ هول در وسطش و ابعاد ۶.۷۸ اینچ است. پنل OLED آن از رزولوشن 1.5K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار بوده و به یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز است. این گوشی هوشمند طراحی مشابه با نسخه قبلی خود را حفظ کرده است. این شامل یک ماژول دوربین گرد در پشت و یک نوار عمودی در وسط قاب می‌شود. گوشی آنر همچنین دارای گواهی SGS برای مقاومت در برابر سقوط با امتیاز پنج ستاره است.

آنر X50 GT دارای دو حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در دوربین عقب خود است. گفته می‌شود که حسگر اصلی قابلیت زوم بدون افت کیفیت ۳ برابری را ارائه می‌دهد. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در جلو دارد.

آنر X50 GT

از نظر سخت‌افزاری، Honor X50 GT با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. علاوه بر این حافظه رم تا 16 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد. از نظر حرارتی هم این محصول وضعیت خوبی دارد. یک محفظه بخار با مساحت ۵۱۰۰ میلی‌متر مربع برای انتقال حرارت می‌تواند به‌خوبی حرارت را از قاب گوشی خارج کند. یک باتری غول پیکر با ظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی هم خیلی جذاب به‌نظر می‌رسد. در انتها باید به عرضه گوشی با MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۴ اشاره کرد.

قیمت گوشی جدید آنر

آنر X50 GT

آنر این محصول را با قیمت پایه حدود ۳۱۰ دلاری (۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه) راهی بازار می‌کند. بالارده‌ترین مدل آن هم با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه حدود ۴۰۰ دلار قیمت دارد. رنگ‌بندی آن هم شامل دو نسخه مشکی Midnight Black و نقره‌ای Star Wing God Of War می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*