آیفون 15 پرومکس لوکس

این آیفون ۵۰۰ میلیون تومانی بهترین هدیه برای ولنتاین است + عکس

برند محصولات لوکس خاویر، برای ولنتاین مجموعه‌ای از محصولات اپل مانند آیفون های چند صد میلیونی را آماده کرده که در این مطلب می‌توانید ببینید.

برند محصولات لوکس خاویر، امسال با شگفتانه جدید خود برای روز ولنتاین، مجموعه‌ای محصولات اپل مانند آیفون هایی با تزئین طلا و ایرتگ‌های چرمی را آماده کرده است. قیمت سرسام‌آور این محصولات شاید در توان هر کسی نباشد، اما زیبایی بی‌نهایت آنان هر کسی را به سمت خود جذب می‌کند. در این مطلب از سایت گجت نیوز، شما را با این محصولات آشنا می‌کنیم.

ایرتگ قلبی شکل

ایرتگ قلبی لوکس

قیمت این ردیاب کوچک اپل معمولا در بازارهای بین‌المللی حدود 49 دلار قیمت دارد. اما برند لوکس خاویر از چرم گاوی درجه یک به رنگ قرمز و از بندهای فانتزی برای این ردیاب استفاده کرده است. تعداد این ایرتگ‌ها به 999 عدد می‌رسد که با قیمت نجومی 590 دلار به فروش رسید.

آیفون های لوکس 15 پرو و پرومکس

در کنار این ایرتگ‌های قلبی شکل، آیفون های سفارشی نیز در مجموعه Garden of Eden عرضه شدند. در یک نسخه این مجموعه، آیفون های 15 پرومکس با مجسمه جگوار که از طلای 18 عیار درست شده، جواهرات سبز زمردی و حدود 159 عدد الماس در کنار چرم گاوی تزئین شده‌اند که ارزش این آیفون ها، حدود 60000 دلار قیمت خورده است.

البته گزینه‌های مقرون‌ به‌صرفه‌ای نیز برند خاویر طراحی کرده که با قیمت 7000 تا 10000 دلار وجود دارند. در برخی از این آیفون ‌ها، حتی از طلای 24 عیار در کنار پوست مار پایتون با تزئین سنگ‌های قیمتی استفاده شده است.

این مجموعه معرفی شده، در تعداد محدود تولید شده‌اند که باعث می‌شود ارزش این محصولات، فراتر از قیمت آنان باشد.

مطالب مرتبط:
آيفون لاکچری مخصوص طرفداران ایلان ماسک هم آمد آیفون ۱۵ پرو مکس ساخته شده از طلا ۱۸ عیار با قیمت نیم میلیاردی آمد پلی استیشن ۵ لاکچری خاویر با قیمت ۵۰۰ هزار دلار روانه بازار خواهد شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*