فراری و متواری شدن مدیر کوروش کمپانی و دستگیری همدست او

مدیر کوروش کمپانی فرار کرد، پدرش دستگیر شد!

پس از حواشی اخیر حول محور کوروش کمپانی، حالا شنیده‌ها حکایت از این دارند که مدیر این شرکت فرار کرده و پدر او به‌عنوان همدستش دستگیر شده است.

کوروش کمپانی نام یکی از شرکت‌هایی است که طی چند ماه اخیر با وعده عرضه آیفون 20 میلیون تومانی به دنبال جذب مشتری بوده و در این راستا از اینفلوئنسرها و اشخاص معروف استفاده کرده است. در همان حال که کوروش کمپانی مشغول صرف هزینه‌های سنگین برای مشروعیت دادن به کسب و کار خود بود، همواره عده‌ای نسبت به کلاهبرداری آن از مشتریان هشدار می‌دادند و در واقع، ماهیت مشکوک این شرکت را غیر قابل انکار می‌دانستند.

در آخر، مدتی قبل این شرکت پلمب شد و زمزمه‌هایی مبنی بر ثبت شکایت توسط خیلی از خریداران به گوش می‌رسید. این در حالی بود که دست‌اندرکاران این شرکت ادعا می‌کردند پلمب دفترشان به دلیل شکایات خصوصی صورت نگرفته و دلیل دیگری پشت این اتفاق بوده است. نهایتاً کمی قبل با گزارش میدانی خبرنگار گجت نیوز، از فرار مدیران کوروش کمپانی و تخلیه شبانه دفتر آن مطلع شدیم؛ ضمن این‌که از چند روز قبل وب‌سایت کوروش از دسترس خارج شده بود. حالا بنا به گزارشی جدید، مدیر کوروش کمپانی فرار کرد و پدر او که در فعالیت‌های کلاهبردارانه این شرکت همدست بود دستگیر شد.

فرار مدیر کوروش کمپانی و دستگیری همدست او

به نقل از منبعی آگاه، مدیر کوروش کمپانی به‌عنوان متهم اصلی پرونده کلاهبرداری چند وقت قبل متواری شد و پدر او به‌عنوان شریک در فعالیت‌های شرکت هم دستگیر و به زندان تحویل داده شده است.

حالا مالباختگانی که اقدام به شکایت از Koroush Company کرده بودند، امیدوارند بتوانند با دستگیری عوامل این کلاهبرداری، خسارت خود را جبران کنند. شاکیان هرچند مبلغ تعیین شده را به این شرکت پرداخت کرده بودند، هنوز نتوانسته بودند سفارش خود را دریافت کنند. کوروش وعده داده بود که آیفون‌های 20 میلیون تومانی را ظرف یک ماه به خریداران تحویل می‌دهد. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این موضوع چیست؟

پیشینه خبر: