شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها

موج عظیم شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها

پس از صف طولانی شکایت از مالکان کوروش کمپانی، حالا نوبت به شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها رسیده است. چه کسانی در مظان اتهام قرار دارند؟

کوروش کمپانی هم کلاهبردار از آب درآمد، پول ملت را برداشت و رفت. عاقبت ارزان فروشی این شرکت، کلاه گشادی بود که سر مردم فریب خورده گذاشته شد. متاسفانه چند روزی است مردم در حال شکایت از کوروش کمپانی هستند و از همان ابتدا زمزمه‌هایی مبنی بر شکایت از سلبریتی‌های تبلیغ کننده این برند به گوش می‌رسد.

شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها واقعیت دارد

حال همان‌طور که انتظار می‌رفت تعداد زیادی از مالباختگان از بازیگران، فوتبالیست‌ها و سایر چهره‌های مشهور کشورمان که آیفون‌های ارزان قیمت را تبلیغ می‌کردند شکایت کرده‌اند. ادعای اساسی کوروش کمپانی این بود: ما آیفون‌ها را بدون واسطه از بازارهای کوچک سایر کشورها می‌خریم و با حذف سوداگران بازار به دست مردم می‌رسانیم. موعد تحویل آیفون‌ها 45 روزه بود، ولی ماجرا زیر و رو شد.

در ابتدا نیروهای انتظامی اقدام به پلمپ شعبه اصلی این شرکت کردند؛ اما در کمتر از 24 ساعت همه چیز به وضعیت عادی بازگشت و گفته شد علت پلمپ فروشگاه بدحجابی برخی مشتریان بوده است. نهایت امر این‌که پس از رسوایی پلمپ این شرکت، دفتر آنها تخلیه شد و گفته شد شریفیان فرار کرده و اینجا بود که شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند.

شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها

حالا شکواییه یکی از مالباختگان کوروش کمپانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که از سلبریتی‌های تبلیغ کننده برای این شرکت شکایت کرده است. از جمله اشخاص معروفی که در این شکواییه به آنها اشاره شده می‌توان به اکبر عبدی، شاهین صمدپور، حسن ریوندی و نیوشا ضیغمی اشاره کرد.

استدلال مردمی که از سلبریتی‌ها شکایت کرده‌اند این است که بسیاری از مالباختگان به‌خاطر تبلیغ چهره‌های مشهور و قابل اعتماد مردم تصمیم به خرید آیفون از این کمپانی تقلبی گرفته‌اند. ناگفته نماند که در ماجرای تبلیغ برای کوروش کمپانی، چهره‌های معروف و زیادی شرکت داشتند که تعدادی از آنها نام برده شدند.

از دیگر سلبریتی‌های فضای مجازی می‌توان به فوتبالیست کشورمان علیرضا بیرانوند، سعید مهری، هادی چوپان، خواهران منصوریان، هادی ساعی و امیرعلی اکبری اشاره کرد. آیا شکایت مالباختگان از این افراد وجهه قانونی دارد و شکایت آنها به جایی می‌رسد یا خیر؟

پیشینه خبر: