کوروش کمپانی

کوروش کمپانی تمام مجوزهای لازم را داشته است!

طبق اظهار نظر رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور، شرکت کوروش کمپانی تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت را از نهادهای ذ‌ی‌ربط اخذ کرده است.

مدتی است که پرونده کلاهبرداری میلیاردی کوروش کمپانی به نقل محافل خبری شده است و در چند روز اخیر شاهد دستگیری برخی از اعضای این شرکت نیز بوده‌ایم. با عنایت به آخرین اخبار داخلی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد این کمپانی برای فعالیت در کشور از همه بخش‌ها مجوزهای لازم را اخذ کرده است.

احضار صادرکنندگان مجوز واردات و فعالیت کوروش کمپانی به پلیس

مدتی قبل اعلام شد که شرکت کوروش کمپانی مجوز واردات گوشی موبایل به کشور را نداشته و به‌صورت غیر قانونی اقدام به تبلیغ و عرضه پوشالی آیفون‌های ۲۰ میلیون تومانی کرده است. این شرکت همچنین با استفاده از حربه اشخاص مشهور و شناخته شده، اقدام به تبلیغ برند خود توسط سلبریتی‌ها کرده بود. حال حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، اعلام کرده است که این شرکت تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در قالب یک واردکننده و فروشنده گوشی موبایل را از نهادهای مورد نظر اخذ کرده و سپس اقدام به کلاهبرداری نموده است.

همچنین وی اظهار کرد:

ما در حوزه امنیت اقتصادی کارآگاه‌های زبده‌ای در کشور داریم. یکی از عملکردهای این کارآگاه‌ها در پرونده کوروش کمپانی است که حدود سه یا چهار ماه قبل درخواست بررسی روند عملکرد این مجموعه به دستگاه‌های قضایی داده شده بود؛ اما متاسفانه تا آن زمان که مجوز قضایی صادر شد دیگر کار از کار گذشته بود. قبل از این‌که این اتفاقات رخ دهد، تجمعاتی در این زمینه وجود داشت. این مجموعه ابتدا خوب کار می‌کرد و پس از آن دچار مشکل شد و این تجمعات مقابل ساختمان آن شکل گرفتند و ما در آن زمان درخواست بررسی را داده بودیم. این شرکت از تمام بخش‌ها مجوزها را داشت. اکنون کسانی که این مجوزها را صادر کرده‌اند یکی از پس از دیگری به اداره پلیس در حال احضار هستند و باید پاسخگو باشند.

پیشینه خبر:
آخرین اخبار از پرونده کوروش کمپانی؛ دستگیری ۵ عضو اصلی، ۵ هزار شاکی و تخمین رقم کلاه برداری بازتاب خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه های بزرگ جهان اگر خارج از ایران، سلبریتی ها برای شرکتی مشابه کوروش کمپانی تبلیغ می‌کردند چه عواقبی در انتظارشان بود؟ امیر حسین شریفیان، مالک کوروش کمپانی سرباز فراری است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*