پرونده کوروش کمپانی

آخرین اخبار از پرونده کوروش کمپانی؛ توقیف اموال مالک، دستگیری همدستان و برخورد با تبلیغ کنندگان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در خصوص پرونده کوروش کمپانی از توقیف اموال مالک، دستگیری همدستان و برخورد با تبلیغ کنندگان خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی بررسی پرونده شرکتی به نام کوروش کمپانی که برای فروش گوشی تلفن همراه از تبلیغات خارج از ضوابط و قیمتی پایین‌تر از بازار استفاده کرده بود را در دستور کار خود قرار دادند. بررسی‌های انجام شده نیز حاکی از آن است که اعضای این شرکت با تبلیغات گسترده و سوءاستفاده از برخی از چهره‌های معروف، گوشی های تلفن همراه را با قیمتی پایین و با وعده تحویل 45 روزه به مشتریان عرضه می‌کردند.

جزئیاتی از آخرین اخبار از پرونده کوروش کمپانی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اعلام این‌که متهم اصلی این پرونده پیش از تشکیل پرونده متواری شده، گفت طبق اقداماتی که انجام دادیم، یکی از اعضای اصلی این شرکت بازداشت شده است و دو نفر نیز تحت تعقیب قرار دارند و با هماهنگی دستگاه قضایی نیز تمام اموال متهم اصلی پرونده را توقیف کردیم.

رحیمی در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد برخی از افراد معروف نیز برای شرکت کوروش کمپانی تبلیغات انجام دادند که به اتهامات آنها نیز رسیدگی خواهد شد. همچنین افرادی که برای خرید گوشی از شرکت کوروش کمپانی ثبت نام کردند، باید با مدارک و مستندات خود برای تشکیل پرونده و انجام اقدامات بعدی به پلیس امنیت اقتصادی فراجا واقع در ابتدای مرزداران مراجعه کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خاطرنشان کرد راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال، امکانی را فراهم می‌کند تا با رصدهای انجام شده از فعالیت مجرمان در این حوزه جلوگیری کنیم.

پیشینه خبر: