مالک کوروش کمپانی

مالک کوروش کمپانی دبی در حال عشق و حال با پول مردم!

یک وکیل در شبکه اجتماعی ایکس از خوش‌گذرانی آزادانه مالک کوروش کمپانی در دبی با پول‌های کلاهبرداری شده از مردم ایران خبر داده است.

در شرایطی که پرونده کوروش کمپانی همچنان مفتوح است و قوه قضاییه اعلام کرده که برای دستگیری مدیر این مجموعه در حال همکاری با اینترپل است، یک وکیل جزئیات جدیدی از وضعیت مدیر کلاهبردار این شرکت در دبی منتشر کرده است.

خوشگذرانی مالک کوروش کمپانی در دبی

پرونده کوروش کمپانی و فروش گوشی‌های آیفون با قیمت بسیار ارزان‌تر از نرخ معقول، چندی پیش جار و جنجال زیادی در ایران به پا کرد و مدیر کلاهبردار این مجموعه نیز در نهایت با پول‌های به یغما رفته به خارج از کشور گریخت.

حالا علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس به خوش‌گذرانی مالک کوروش کمپانی با پو‌ل‌های مردم در دبی پرداخته و نوشته:

در سفر به دبی و در کمال شگفتی متوجه شدم مالک کوروش کمپانی آزادانه در امارات با اموال به یغما برده شده ملت در حال خوش‌گذرانی است! قابل توجه مقامات محترم امنیتی و قضائی.

پست علی مجتهدزاده در ایکس

انتشار این خبر از سوی آقای مجتهدزاده از یک طرف و اعلام پیگیری حقوقی پرونده با همکاری پلیس اینترپل توسط قوه قضاییه، کمی تامل‌برانگیز است؛ چرا که بعید به‌نظر می‌رسد دستگیری این کلاهبردار در امارات کار دشواری برای دستگاه قضایی ایران و پلیس اینترپل باشد.

پیشینه خبر:
آخرین اخبار از پرونده کوروش کمپانی؛ دستگیری ۵ عضو اصلی، ۵ هزار شاکی و تخمین رقم کلاه برداری بازتاب خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه های بزرگ جهان اصلا شرکتی به نام کوروش کمپانی در ایران ثبت نشده است! موج عظیم شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها کوروش کمپانی مجوز واردات گوشی موبایل نداشته است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*