چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

همراه اول از برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حمایت می‌کند

همراه اول که به‌عنوان حامی برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شناخته می‌شود، امکان پخش زنده این رویداد از طریق پلتفرم روبیکا را فراهم ساخت.

چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از 26 بهمن 1402 فعالیت خود را در سالن اجلاس سران اسلامی آغاز کرده و تا 2 اسفند 1402 نیز ادامه خواهد داشت. اپراتور همراه اول نیز به‌عنوان حامی این رویداد محسوب می‌شود.

برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

رئیس ستاد برگزاری این مسابقات اعلام کرد در این دوره از مسابقات بین‌المللی قران کریم شرکت‌کنندگانی از 5 قاره جهان حضور پیدا کردند و از این لحاظ ارتباط بیش از پیش بین ملت‌های مختلف بر پایه قرآن ایجاد شده است. همراه اول نیز زمینه اشاعه هر چه بیشتر آن را در فضای آنلاین به‌وجود آورده است.

همراه اول این رویداد را در روزهای برگزاری به‌شکل زنده از بستر روبیکا پخش می‌کنند و تمام مشترکان تلفن همراه می‌توانند با ترافیک داخلی به‌شکل زنده این رویداد را مشاهده کنند.

در افتتاحیه این رویداد فرهنگی 69 نفر از 40 کشور جهان حضور داشتند و در این مراسم محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت. همچنین سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور نیز در مراسم اختتامیه آن حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*