ربات خانگی سامسونگ

با ویژگی‌های ربات بالی به‌عنوان ربات خانگی سامسونگ آشنا شوید

ربات بالی به‌عنوان یک دستیار همه‌کاره هوشمند می‌تواند سطح زندگی کاربران را ارتقا دهد. در ادامه با ویژگی‌های ربات خانگی سامسونگ آشنا می‌شویم.

بالی در قالب یک ربات توپی شکل مجهز به هوش مصنوعی طراحی شده تا دستگاه‌های متصل کاربران در خانه‌های هوشمند را کنترل کند. سامسونگ نخستین بار در سال 2020 از این ربات پرده برداشت و در رویداد CES 2024 نیز برای آن قابلیت‌های جدیدی را در نظر گرفت.

ربات Ballie اکنون قادر است به‌آسانی با دستگاه‌های خانگی متصل به اینترنت اشیا تعامل برقرار کرده و آنها را مدیریت کند. طراحان اندازه این ربات توپی را نسبت به نسل قبل افزایش دادند تا به‌شکل مستقل به بخش‌های مختلف خانه برود، سپس به لوازم خانگی متصل شود و وظایف مختلف خود را انجام دهد. ضمن این‌که این ربات خانگی سامسونگ کاربران را در زمان ورزش، کار یا استراحت همراهی خواهد کرد تا الگوها و عادات آنها را فرا بگیرد و خدمات هوشمندتر و شخصی‌شده‌تری را بر اساس سبک زندگی هر کاربر ارائه دهد.

آغاز صبح با ربات خانگی سامسونگ

ربات خانگی سامسونگ هنگام آغاز یک صبح می‌تواند طبق دستورات کاربران با کنار زدن پرده‌ها نور را به خانه بیاورد. این ربات طبق الگوی صبحگاهی قادر به روشن کردن قهوه‌ساز خواهد بود و می‌تواند محتوای مورد علاقه کاربران را روی دیوار یا زمین به نمایش بگذارد. این محتواها طبق سلیقه کاربران شامل اخبار روزانه، وضعیت آب و هوای شهر یا یک برنامه تلویزیونی خواهد بود.

ربات خانگی سامسونگ

ربات بالی می‌تواند با کاربران در داخل خانه همراه شود و اطلاعات مورد نیاز و خلاصه‌ای از مصرف انرژی خانه، شرایط آب و هوایی، اطلاعات دستگاه‌های خانه و سایر موارد را از طریق قابلیت جدید Now+ پلتفرم SmartThings Hub به کاربران خود ارائه کند. هنگامی که کاربران از خانه خارج می‌شوند، این ربات خانگی سامسونگ قادر به مراقبت از حیوانات خانگی خواهد بود و می‌تواند برای سرگرم کردن آنها موزیک و محتوای تصویری پخش کند.

ربات بالی روی تمیزی و اتفاقات محیط خانه نیز نظارت خواهد داشت و اگر روی زمین لکه یا تکه‌های اضافی را مشاهده کند، با استفاده از جاروی رباتیک به نظافت خانه خواهد پرداخت. همچنین کاربران از طریق گوشی می‌توانند با ربات بالی ارتباط قرار کنند و ربات نیز در صورت بروز مشکل به آنها هشدار خواهد داد. همچنین هنگامی که کاربران به خانه برمی‌گردند، با پیام ویژه از آنها استقبال خواهد کرد.

با ربات بالی یک دورکاری حرفه‌ای داشته باشید

ربات خانگی سامسونگ

ربات بالی برای کاربران که دورکاری انجام می‌دهند نیز مزایای متعددی دارد؛ در واقع این ربات خانگی سامسونگ دارای پروژکتور داخلی بوده و می‌تواند به لپ تاپ یا گوشی هوشمند کاربران متصل شود. این ربات خانگی با قابلیت‌های صوتی و تصویری امکان برقراری تماس‌ها و برگزاری جلسات کاری در هر بخشی از خانه را فراهم می‌سازد. همچنین همزمان با کنترل تماس و دستگاه‌های هوشمند می‌تواند مکالمات را روی دیوار نیز به نمایش بگذارد.

ربات خانگی سامسونگ

ضمن این‌که این ربات توپی از قابلیت نمایش اسناد، مدارک، طرح‌ها و سایر موارد مورد نیاز کاربران در هر سطحی نیز بهره می‌برد. کاربران با قابلیت‌های این ربات هوشمند می‌توانند به‌راحتی در خصوص کارهای خود تصمیم‌گیری کنند.

نظارت بر سلامتی با ربات Ballie سامسونگ

Samsung Ballie Robot

کاربران با ربات خانگی سامسونگ می‌توانند به‌آسانی روی تناسب اندام و سلامتی خود نظارت داشته باشند. بالی در هنگام شروع ورزش به کاربران کمک می‌کند تا ویدیوی آموزشی مورد نظر خود را از طریق پروژکتور خود روی دیوار به نمایش بگذارند. این ربات قادر به تشخیص وضعیت بدن و زاویه صورت افراد بوده و محتوای در حال پخش را طبق حرکت آنها جابه‌جا خواهد کرد. از این رو در صورت دراز کشیدن روی زمین نیز می‌توان به‌خوبی ویدیو را روی سقف مشاهده کرد.

ربات بالی به ساعت هوشمند کاربران نیز متصل می‌شود و در زمان انجام حرکات ورزشی می‌تواند داده‌های سلامتی نظیر مدت زمان تمرین، ضربان قلب، مسافت و قدم‌های طی شده و کالری سوزانده شده را به نمایش بگذارد تا کاربران از شرایط تمرینات و وضعیت بدنی خود مطلع شوند.

آرامش شبانه با ربات خانگی سامسونگ

Samsung Ballie Robot

وقتی روز به پایان برسد، ربات بالی پرده‌ها را می‌بندد. همچنین این ربات خانگی سامسونگ می‌تواند محتویات درون یخچال یا دستور تهیه غذای مورد نظر کاربران را روی دیوار آشپزخانه به نمایش بگذارد تا فرایند آماده کردن غذا برای کاربران آسان شود. این ربات علاوه بر پخش موزیک از طریق اسپیکرهای هوشمند می‌تواند دمای فر را نیز تنظیم کند. ربات بالی با خاموش کردن تلویزیون، تعیین دمای مناسب و تنظیم ساعت برای بیدار شدن در صبح قادر است محیط خواب سالمی را برای اهالی خانه فراهم سازد.

ربات بالی با قابلیت‌های پیشرفته خود یک دستیار همه‌کار و مفید برای خانه‌های هوشمند محسوب می‌شود که باعث آسان‌تر کردن زندگی کاربران خواهد شد. دستیار خانگی سامسونگ به‌خوبی تعهد سامسونگ برای ارائه ابزارهای نوآورانه در راستای ارتقای سبک زندگی کاربران را نشان می‌دهد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*