قیمت هیوندای کرتا وارداتی در بازار آزاد

هیوندای کرتا وارداتی در بازار آزاد قیمت خورد

با تحویل اولین دستگاه‌ها از هیوندای کرتا وارداتی کرمان موتور، قیمت آن در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه قیمت کراس اوور Creta را مشاهده کنید.

کرمان موتور پاییز گذشته هیوندای کرتا (Creta) را به‌علاوه چند محصول دیگر از هیوندای در سامانه یکپارچه به فروش رساند و نهایتاً قیمت نهایی این کراس اوور برای مصرف‌کننده 2 میلیارد و 220 میلیون تومان اعلام شد. بنا به جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، اخیراً اولین دستگاه‌ها از هیوندای کرتا وارداتی به خریداران تحویل داده شده و به همین واسطه، قیمت آن در بازار آزاد مشخص شده است.

قیمت هیوندای کرتا وارداتی کرمان موتور در بازار آزاد

قیمت هیوندای کرتا وارداتی در بازار آزاد

همان‌طور که انتظار می‌رود، کرتا با قیمت خیلی بیشتر از قیمت شرکت واردکننده در بازار آزاد به فروش می‌رسد. در مقطع کنونی، قیمت این خودرو در بازار در محدوده بین 4 تا 5.2 میلیارد تومان قرار دارد و این یعنی مشتریان برای خرید آن در بازار باید دو برابر بیشتر هزینه کنند. در چنین شرایطی، خریداران خودروهایی مثل کرتا وارداتی می‌توانند سود چشمگیری به‌دست آورند؛ از آنجا که احتمالاً این محصول به‌عنوان یک شاسی بلند کره‌ای صفر کیلومتر خواهان زیادی داشته باشد.

کرمان موتور اخیراً هیوندای کرتا را به‌همراه النترا و اکسنت در نمایشگاه خودرو تهران یا اتو اکسپو تهران به نمایش گذاشت. این کراس اوور اقتصادی هیوندای به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که می‌تواند 115 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال نیرو محرکه این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس سی‌وی‌تی قرار دارد. ضمناً مصرف سوخت آن در یک سیکل ترکیبی 7 لیتر به‌ازای هر 100 کیلومتر تخمین زده شده است.

همچنین بخوانید:
هیوندای کرتا ۲۰۲۴ با طراحی جدید معرفی شد؛ وارداتی کرمان موتور در ظاهری متفاوت نگاهی به محصولات کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران؛ از KMC T9 تا هیوندای النترا وارداتی قیمت هیوندای اکسنت ۲۰۲۳ در بازار ایران مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*