شرایط فروش پژو 207 و سورن پلاس

شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو 207 و سورن پلاس در اسفند 1402

شرکت ایران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس و پژو 207 دستی را برای متقاضیان واجد شرایط محصولات این کمپانی اعلام کرد.

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو به‌صورت نقد و اقساط برای متقاضیان واجد شرایط عادی خودرو پژو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو اقدام به ثبت‌ نام نموده و اسامی ایشان به‌عنوان بخش دوم اولویت‌های زمستانی ۱۴۰۲ اعلام شده و پیامک تخصیص خودرو دریافت نموده‌اند، اعلام شد. این طرح برای جایگزینی خودرو پارس با دو محصول اعلامی ارائه شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش پژو 207 و سورن پلاس

فروش محصولات ایران خودرو

در این طرح، خودرو سورن پلاس XU7P با شرایط فروش نقدی و با قیمت مصوب ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو حداکثر ۹۰ روز از زمان تکمیل پرونده اعلام شده است. همچنین خودرو پژو ۲۰۷ دستی با شرایط پیش فروش و با دو موعد تحویل مهر یا آبان ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد. مبلغ پیش پرداخت با موعد تحویل مهر ۱۴۰۳، ۲۴۹ میلیون تومان و با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ برابر با ۲۲۴ میلیون تومان است. لازم به ذکر است مبلغ پیش پرداخت حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد از قیمت نهایی خودرو خواهد بود.

نكته1: در اين طرح، قيمت خودرو در روش‌های نقدی و نقدی اعتباری به‌صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می‌باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ وديعه اوليه و چک‌های اقساط به شرح جدول بالا است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صياد بنفش از متقاضی يا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر كننده چک از طریق سامانه بانک مركزی مورد نیاز می‌باشد.

نكته2: در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می‌باشد و در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می‌شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام اين طرح از روز یكشنبه مورخ 29 بهمن ماه 1402 بوده و تا زمان تكمیل ظرفیت ثبت نام کنندگان ادامه خواهد داشت.

همچنین بخوانید:
سورن پلاس دوگانه سوز تیپ جدید در راه است + عکس و مشخصات شرایط فروش سایپا ویژه جایگزینی خودروهای فرسوده در بهمن ۱۴۰۲

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*