شرایط پیش فروش سایپا

شرایط پیش فروش سایپا در نیمه شعبان 1402

شرایط پیش فروش سایپا در نیمه شعبان 1402 اعلام شد. در این طرح سایپا اطلس جی، کوییک GX-L، ساینا اس و شاهین اتوماتیک به شکل پیش فروش عرضه می‌شوند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد خودروهای سایپا اطلس جی، کوییک GX-L، ساینا اس و شاهین اتوماتیک را ویژه نیمه شعبان به مشتریان عرضه کند. این خودروها از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 2 اسفند در سامانه گروه خودروسازی سایپا به مشتریان عرضه می‌شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با شرایط پیش فروش سایپا در نیمه شعبان 1402 آشنا خواهیم شد.

شرایط پیش فروش سایپا – نیمه شعبان 1402

شرایط پیش فروش سایپا

در این طرح، سایپا اطلس G با پیش پرداخت 199 میلیون و 800 هزار تومان (موعد تحویل شهریور الی اسفند 1403) و کوییک GX-L با ترمز ESC با پیش پرداخت 181 میلیون و 600 هزار تومان (موعد تحویل خرداد الی آذر 1403) به مشتریان عرضه می‌شوند.

همچنین در این طرح، کوییک GXR_L با ترمز ESC با مبلغ پیش پرداخت 187 میلیون و 300 هزار تومان و ساینا اس با استاندارد 85 گانه با پیش پرداخت 167 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این دو خودرو نیز خرداد الی آذر 1403 خواهد بود.

ضمن این‌که شاهین با گیربکس اتوماتیک نیز در این طرح با پیش پرداخت 320 میلیون و 800 هزار تومان و موعد تحویل شهریور الی بهمن 1403 به متقاضیان عرضه می‌شود. قیمت تمام خودروها در این طرح نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

شرایط ثبت نام:

  • در این طرح حداقل سن متقاضیان خرید خودرو باید 18 سال باشد.
  • متقاضان باید گواهینامه خودرو حداقل پایه سم را ارائه دهند.
  • امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) وجود ندارد.
  • متقاضیانی که طی 48 ماهه اخیر در نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه اخیر نزد سایر خودرو ثبت نام انجام دادند و برای آنها فاکتور صادر شده، اجازه ثبت نام ندارند.
بیشتر بخوانید:
شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ – اسفند ۱۴۰۲ مقایسه پژو 207 TU3 با سایپا اطلس؛ کدام را بخریم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*