دوره کارآموزی همراه اول

نهمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شد

در صبح روز چهارشنبه 2 اسفند ماه 1402 در مراسمی با حضور کارآموزان منتخب، نهمین دوره کارآموزی همراه اول رسما آغاز به کار کرد.

صبح روز چهارشنبه دوم اسفندماه 1402، مراسم افتتاحیه نهمین دوره کارآموزی همراه اول در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد. مدیران آکادمی همراه اول و کارآموزان منتخب در این مراسم حضور داشتند. آکادمی همراه اول تاکنون هشت دوره کارآموزی را برای دانشجویان نخبه و فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاهی برگزار کرده و با فراهم آوردن شرایط ارتقای توانمندی‌های مهارتی این دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نخبه، آنها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

در ابتدای مراسم مذکور پس از اشاره به جایگاه همراه اول، ماموریت، چشم‌انداز، دستاوردها، ساختار سازمانی شرکت‌های تابعه و پروژه‌های بزرگترین اپراتور منطقه غرب آسیا تشریح شد. در ادامه، کارآموزان امکان آشنایی بیشتر با سبد محصولات دیجیتال همراه را پیدا کردند و مدل حمایتی و سرمایه‌گذاری این شرکت در کسب‌وکارهای دیجیتال، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی شد. همچنین شاهد پرداختن به دستاوردهای پلتفرم‌های دیجیتالی مانند روبیکا و شاد بودیم که سهم بالایی از ترافیک اینترنتی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

پس از ارائه توضیحات کامل در خصوص فرایند برگزاری نهمین دوره کارآموزی همراه اول، گفته شد که در این دوره، 92 موقعیت ارائه شده و در مجموع بیش از 14 هزار و 500 درخواست ثبت شده است که رکورد بی‌نظیری در مقایسه با دوره‌های قبل را از خود بر جای گذاشته است. در نهایت بعد از انجام 407 مصاحبه تخصصی، 46 کارآموز منتخب می‌توانند دوره کارآموزی خود را در خانواده بزرگ همراه اول شروع کند. این مراسم با معرفی کارآموزان به تسهیلگران خود برای شروع دوره کارآموزی به پایان رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*