سانگ یانگ کوراندو جدید مونتاژی نورا موتور پارس

سانگ یانگ کوراندو جدید توسط نورا موتور پارس روانه بازار ایران شد + عکس و مشخصات

شرکت نورا موتور نسخه مونتاژی جدید کراس اوور سانگ یانگ کوراندو را در ایران عرضه کرد. در ادامه شاهد تصاویر، مشخصات و امکانات Korando باشید.

تابستان گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر مونتاژ سانگ یانگ کوراندو توسط نورا موتور پارس به گوش رسید. بنا به جدیدترین اخبار خودرو داخلی، این کراس اوور کره‌ای مونتاژی به‌تازگی بالاخره در بازار کشور عرضه شده. این در حالی است که در این مدت تبلیغات محسوسی درباره آن صورت نگرفت و خیلی از دنبال‌کنندگان عام اخبار خودرو در کشور احتمالاً از عرضه این خودرو در کشور اطلاع نداشتند.

عرضه مدل جدید سانگ یانگ کوراندو در بازار

نمای جلو سانگ یانگ کوراندو جدید مونتاژی نورا موتور پارس

گزارش‌های واصله نشان می‌دهند که سانگ یانگ کوراندو جدید رسماً پلاک شده و از طریق عاملیت‌های فروش نورا موتور پارس در دسترس قرار گرفته است. همان‌طور که ذکر شد، نورا موتور این خودرو را داخل ایران مونتاژ کرده است؛ البته بدون تبلیغات گسترده‌ای که حداقل در چند ماه اخیر توجهات را به خود جلب کرده باشد.

نمای عقب سانگ یانگ کوراندو جدید مونتاژی نورا موتور پارس

جای اشاره دارد که همچنین بی ام کارز، برند جدید شرکت بهمن موتور واردات سانگ یانگ کوراندو به شکل دستگاه کاملاً ساخته‌شده (CBU) را در دستور کار قرار داده است. در واقع، از همان زمانی که برند بی ام کارز معرفی شد، مطلع شدیم برای واردات محصولات کی جی موبیلیتی برنامه دارد؛ کی جی موبیلیتی هم نام جدیدی است که سانگ یانگ، خودروساز کره‌ای شناخته‌شده تحت آن فعالیت می‌کند.

مشخصات فنی و امکانات کوراندو مونتاژی نورا موتور

نمای جلو سانگ یانگ کوراندو جدید مونتاژی نورا موتور پارس

پیش از این مشخصات فنی و امکانات سانگ یانگ کوراندو نورا موتور پارس رسماً اعلام شده بود. بر اساس کاتالوگ رسمی، کوراندو نسل چهارمی مدل جدید زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم بنزین (GDI) دارد. این موتور می‌تواند 163 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیرو محرکه را به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به یک یا هر دو محور هدایت می‌کند. به نظر می‌رسد در ایران هم هر دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل این شاسی بلند مونتاژ خواهد شد.

مجموعه امکانات ایمنی و کمک‌راننده Korando شامل ترمز اضطراری خودکار، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، کنترل خودرو در سراشیبی، حفظ خودرو بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار برخورد از عقب، هشدار خروج از خط، سیستم رصد باد تایرها کروز کنترل هوشمند، ترمز پارک برقی، اتوهلد و 7 ایربگ می­‌شود.

کابین کوراندو مونتاژی

تریم چرمی کابین، نمایشگر مرکزی مولتی مدیا، صفحه آمپر تمام دیجیتال، تهویه خودکار دوناحیه‌ای، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نورپردازی داخلی و سانروف هم برخی از آپشن های رفاهی شاخص این کراس اوور هستند.

در این مدت همچنین خبر عرضه سانگ یانگ موسو پیکاپ در بازار ایران شنیده شد. گزارش‌ها حکایت از این دارند که شرکت خودروسازی ایلیا در نظر دارد این پیکاپ کره‌ای را در کشور عرضه کند. البته هنوز مشخص نیست که این شرکت خودرو مذکور را به‌صورت CBU وارد می‌کند یا به دنبال مونتاژ آن داخل ایران است.

همچنین بخوانید:
پیکاپ آفرودی سانگ یانگ رکستون اسپرت ۲۰۲۳ معرفی شد سانگ یانگ تورس نورا موتور ؛ جیپ کره‌ای در بازار ایران + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*