هواوی پی ۹ در رویداد ۱۹ اسفند برلین رونمایی خواهد شد

گوشی های بالا رده چینی طی چند هفته اخیر خوش درخشیدند. از گوشی شیائومی می۵ ( Xiaomi Mi 5 ) زیبا، گوشی جدید اوپو ( Oppo ) که لقب سریعترین شارژ را از آن خود کرد و پرچمدار ویوو ( Vivo ) که با ۶ گیگابایت رم همه را به شگفتی واداشت. در عین ناباوری، هوآوی ( Huawei ) در میعادگاه بارسلون از پرچمدار خود، یعنی پی۹ (P9)، رونمایی نکرد تا همچنان برای دیدن این گوشی لحظه شماری کنیم. ظاهرا هوآوی تصمیم دارد تا در تاریخ ۱۹ اسفندماه و در شهر برلین – آلمان، از آخرین گل سرسبدخود رونمایی کند.


انتظار می‌رود که هوآوی پی ۹ دارای سه مدل مختلف باشد: P9 / P9 Lite / P9 MAX

هر سه مدل مختلف این پرچمدار در فاکتور هایی چون میزان رم، ظرفیت حافظه داخلی و اندازه صفحه نمایش تفاوت دارند. احتمال می‌رود که مدل پی ۹ مکس (P9 MAX) از یک نمایشگر بزرگتر و در سایز ۶.۸ اینچ بهره ببرد و در مقابل آن مدل معمولی دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی باشد. بنابر شایعات مدل پی ۹ لایت ( P9 Lite ) نیز از اندازه ۵ اینچی بهره مند است.Back-of-Huawei-P9-confirms-dual-camera-system

تصاویر لو رفته از این پرچمدار چینی که در زیر مشاهده می‌کنید، تایید کننده آن است که هوآوی برای جنس بدنه اسمارت فون جدید خود از فلز استفاده کرده است. همچنین یک دوربین با دو لنز در پنل پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. شایعات اذعان دارند که دوربین اصلی Huawei P9 از وضوح ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و به کاربر اجازه می‌دهد که نقطه فوکوس را خودش انتخاب کند. حسگر اثر انگشت نیز به Front-of-Huawei-P9خوبی قبل می‌درخشد.

هوآوی پی ۹ (Huawei P9) دارای پردازنده مرکزی Kirin 950 SoC از نوع Octa-core است که توسط یک پردازنده گرافیکی مدل Mali-T880 همراهی می‌شود. یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و USB Type-C از دیگر مشخصات این پرچمدار هستند. ممکن است مدل پی ۹ مکس دارای پردازنده مرکزی Kirin 955 و ۴ گیگابایت رم باشد.

هوآوی پی ۹ در تاریخ ۱۹ اسفندماه (۹ مارچ) در شهر برلین طی یک مراسم رونمایی، معرفی خواهد شد.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*