در جستجوی قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی !

ال­جی و گلدیران برآنند تا وفادارترین یخچال ال جی و صاحبش را پیدا کنند.یکی از مشکلات بزرگ مشتریان قدیمی ال­ جی این است که گاهی دلشان می‌خواهد ماشین لباسشویی یا یخچالی که تازه وارد بازار شده را بخرند اما دستگاهی که سال­های سال پیش خریده­اند هنوز مثل روز اول کار می‌کند! پس با چه انگیزه­ای هزینه دستگاه جدید را تقبل کنند و چطور از کنار وفاداری دستگاه قدیمی ساده بگذرند.

یخچال‌های ال‌جی بیش از سه دهه است با ارائه امکاناتی متمایز، میهمان خانواده‌های ایرانی هستند. این محصولات از همان زمان که با نام گلداستار در بازار می‌درخشیدند و بخشی از خاطرات خوب قدیمی را در ذهن‌ها حک کرده‌اند تا امروز که در قالب ساید‌بای‌سایدهای پیشرفته ال‌جی با درب جدید (Door-in-Door) محبوبیت گسترده یافته اند، همواره تجلی کیفیت، دوام و طراحی زیبا بوده‌اند.

اگر یخچال گلداستار یا ال‌جی قدیمی شما همچنان سالم و سرحال کار می‌کند و در خدمت خانواده‌تان است، فرصت مشارکت در این مسابقه را از دست ندهید و با ما همراه شوید. با شرکت در این فراخوان شما شانس برنده شدن جدید‌ترین ساید بای ساید ال‌جی،‌ Next P دوست­داشتنی را خواهید داشت، یخچالی مدرن که اولین و جدیدترین یخچال تصفیه آب جهان است. همچنین علاوه بر انتخاب وفادارترین یخچال و صاحبش، میان تمام شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی برگزار می‌شود و به سه نفر منتخب یکی از یخچال‌های مدرن ال‌جی اهدا می گردد.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*