قیمت پیکاپ بهمن G9 در بازار آزاد خودرو

قیمت پیکاپ بهمن G9 در بازار آزاد مشخص شد

قیمت پیکاپ بهمن G9 بالاخره در بازار آزاد خودرو ایران مشخص شد که نشان از اختلاف عجیب قیمت وانت دوکابین بهمن جی 9 در کارخانه و بازار دارد!

بازار داغ پیکا‌پ‌های چینی در ایران، حسابی گوش دلال‌ها را تیز کرده تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند. حالا در آخرین شاهکاری که این دلال‌ها خلق کرده‌اند، به قیمت پیکاپ جی 9 بهمن موتور در بازار رسیدند که اختلاف آن با قیمت کارخانه، به شدت وحشتناک است. با اخبار خودرو گجت نیوز همراه باشید.

فهرست عناوین:

قیمت پیکاپ بهمن G9 در بازار ایران

قیمت وانت دوکابین بهمن جی 9 بهمن موتور در بازار آزاد خودرو

طبق آگهی‌های منتشر شده در برنامه‌های خرید و فروش اینترنتی خودرو، برخی از افراد قیمت قیمت پیکاپ بهمن G9 را بین 3 میلیارد و 200 تا 3 میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین کرده‌اند. این در حالی است که قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور در نمایندگی و در طرح فروش زمستانی بهمن موتور، دقیقا 1 میلیارد و 980 میلیون تومان اعلام شده بود. به علاوه بد نیست بدانید که رقیبانی مثل کی ام سی T9 با قیمت پیش فروش نمایندگی تقریبا 2 میلیارد تومان و فوتون G7 اتوماتیک بنزینی با قیمت نمایندگی 1 میلیارد و 880 میلیون تومان، از مهم‌ترین رقیب‌های پیکاپ بهمن جی 9 هستند و اصلا مشخص نیست که دلال‌های گرامی با کدام متر و معیار، چنین قیمت‌هایی را برای وانت دوکابین بهمن G9 در نظر گرفته‌اند.

مشخصات فنی پیکاپ بهمن G9

قیمت وانت دوکابین بهمن جی 9 بهمن موتور در بازار آزاد خودرو

پیکاپ G9 بهمن موتور با موتور 2 لیتری توربو شارژ خود، 195 اسب بخار قدرت و 365 نیوتن‌متر گشتاور را به ارمغان می‌آورد. این قدرت توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF با تیپ ترونیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه G9 از فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) بهره می‌برد که به افزایش بازدهی و کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند.

امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی و آپشن‌

قیمت پیکاپ بهمن G9 در بازار آزاد خودرو

وانت G9 بهمن موتور از امکانات رفاهی متعددی مانند اتصال بلوتوثی تلفن همراه با قابلیت Screen Mirroring، سیستم مولتی‌مدیا با قابلیت‌های فرمان صوتی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم ضبط وقایع خودرو، مانیتور بزرگ لمسی، دوربین 360 درجه، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، شارژر جداگانه برای ردیف عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت، کفی اتاق بار، آینه‌های جانبی تاشونده برقی به‌همراه گرم‌کن و دکمه‌های کنترل از روی فرمان بهره می‌برد.

پیکاپ بهمن موتور جی 9 به امکانات ایمنی متعددی مجهز است که شامل سیستم ترمز ضد لغزش، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز کمکی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط، سیستم کروز کنترل، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، سیستم باز کردن قفل درها هنگام تصادف، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم روشنایی اتوماتیک، برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک جدید، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ، 4 ایربگ ایمنی (ایربگ راننده و سرنشین به‌همراه 2 ایربگ جانبی)، قطعات چرمی کابین، سنسور عقب و جلو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، پرده اتوماتیک برقی محفظه بار و ترمز پارک برقی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*