قیمت KMC X5

قیمت KMC X5 ، شاسی بلند جدید کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد

قیمت KMC X5 به‌عنوان شاسی بلند جدید کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری کی ام سی ایکس 5 در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

شرکت کرمان موتور به‌تازگی طرح تحویل کی ام سی ایکس 5 به مشتریان را آغاز کرد و در همین راستا مشتریان و فعالان بازار قیمت این شاسی بلند جدید کرمان موتور را در بازار آزاد تعیین کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری KMC X5 در بازار ایران آشنا خواهیم شد.

قیمت KMC X5 در بازار آزاد ایران

در حالی که شرکت کرمان موتور شاسی بلند مونتاژی کی ام سی ایکس 5 را با قیمت کارخانه 1 میلیارد و 340 میلیون تومان عرضه کرده بود، اکنون مالکان و فعالان بازار برای این خودرو قیمت 1 میلیارد و 810 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 100 میلیون تومان را در بازار آزاد در نظر گرفتند. البته با افزایش عرضه، قطعا قیمت این خودرو نیز در بازار آزاد کاهش پیدا خواهد کرد.

مشخصات فنی و امکانات کی ام سی ایکس 5

قیمت KMC X5

گفتنی است کی ام سی X5 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر TGDi بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 171 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو ظرف مدت 10 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و مصرف سوخت آن نیز به‌ازای هر 100 کیلومتر کمتر از 7.5 لیتر خواهد بود.

قیمت KMC X5

این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون هشدار در مواقع ترمز اضطرار، هشدار نبستن کمربندها، کمربندهای ایمنی 3 نقطه، ایزوفیکس، سنسورهای پارک عقب، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کمک ترمز هیدرولیکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری و چهار ایربگ ایمنی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:
شرایط فروش نقدی جک J4، جک S3 و کی ام سی X5 کرمان موتور در اسفند 1402

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*