ورژن جدید سیانوژن مد از حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند

سیانوژن مد یکی از کاستوم رام‌های بسیار محبوب در سراسر دنیا به‌شمار می‌رود. گفته می‌شود در جدیدترین نسخه از Cyanogenmod 13 nightlies کاربر امکان بهره‌گیری از سنسور اثرانگشت در Galaxy S5 را خواهد داشت و به آپدیت‌های رسمی سامسونگ شباهت بیشتری پیدا کرده است.

یکی از نقاط برتری محسوس اندروید نسبت به iOS، قابلیت شخصی‌سازی بسیار آن است. شخصی‌سازی به تغییر اندازه ویجت‌ها یا ساختن صفحات خالی از اپلیکیشن محدود نبوده و به واسطه متن باز بودن سیستم عامل گوگل، امکان نصب کاستوم رام‌ با قابلیت‌های متنوع برروی اسمارت‌فون وجود دارد. استفاده از سایانوژن زمانی ارزش خود را نشان می‌دهد که کمپانی سازنده گوشی شما قصد آپدیت رسمی نسخه جدید اندروید را نخواهد داشت، اما مهندسین و کارکنان XDA لذت کار با جدیدترین ورژن اندروید را به ارمغان می‌آورند.

جامعه XDA همواره در تلاشند تا برای اسمارت‌فون‌های بیشتری آپدیت‌های اندروید را به سبک خودشان عرضه کنند. نکته‌ای که بیش از همه بر محبوبیت تیم XDA  و رام‌های سایانوژن می‌افزاید رایگان بودن آن‌هاست.

رام Mokee جدیدترین محصول این تیم پرتلاش است که برای سامسونگ گلکسی اس۵ (Samsung Galaxy S5) ارائه شده و در آن از حسگر اثر انگشت پشتیبانی کامل به‌عمل آمده است. بنابراین کاربران و طرفداران سیانوژن هم‌اکنون می‌توانند با دانلود و آپدیت گلکسی اس۵ خود به جدیدترین ورژن این رام از حسگر اثر انگشت نیز بهره‌مند شوند.

آیا شما تابه‌حال از کاستوم رام استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در رابطه با سیانوژن چیست؟

منبع : GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*