گلکسی بادز سامسونگ

گلکسی بادز سامسونگ در آپدیت جدید با قابلیت‌های Galaxy AI مجهز شد

گلکسی بادز سامسونگ در آپدیت جدید به قابلیت های Galaxy AI مجهز شد. در ادامه با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy Buds آشنا می‌شویم.

سامسونگ جدیدترین پرچمداران خود یعنی سری گلکسی اس 24 را به فناوری پیشرو Galaxy AI مجهز کرد تا برای کابران خود قابلیت‌های جدیدی را فراهم سازد. این دستگاه‌ها به‌واسطه هوش مصنوعی توانستند موانع و محدودیت‌های زبانی در ارتباطات را از بین ببرند تا کاربران بتوانند در هر مکانی با زبان‌های مختلف به مکالمه بپردازند. در همین راستا شرکت سامسونگ، گلکسی بادزهای خود را نیز طی یک به‌روزرسانی جدید به قابلیت های Galaxy AI مجهز کرد.

قابلیت های Galaxy AI در گلکسی بادز سامسونگ

گلکسی بادز سامسونگ در آپدیت جدیدی به قابلیت های هوش مصنوعی متعددی مجهز شده تا تجربه صدای شفاف و رسا را به کاربران ارائه دهد. صرف‌نظر از این‌که گلکسی بادز سامسونگ را به دستگاه‌های مختلفی چون گوشی های سری اس 24 گلکسی، لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4، تلویزیون های سامسونگ یا هر دستگاه دیگری متصل می‌کنید، قابلیت‌های کاربردی و هوشمند جدید این گجت باعث می‌شوند تا سطح جدیدی از شنیدن صداها را تجربه کنید.

ارتباط بدون مرز هوشمند

اگر با مشکل ترجمه در زمان مکالمه به زبان دیگر مواجه هستید، مترجم همزمان سری گلکسی اس 24 سامسونگ این مشکل را برطرف خواهد کرد. مترجم هوشمند باعث می‌شود تا بتوانید در هر مکانی با دیگران به هر زبانی به مکالمه بپردازید. گلکسی بادز سامسونگ نیز این ارتباط بدون مرز هوشمند را بهتر و بهینه‌تر از قبل خواهد کرد.

گلکسی بادز سامسونگ

قابلیت مترجم (Interpreter) هوش مصنوعی سامسونگ یکی از قابلیت‌های سری گلکسی اس 24 محسوب می‌شود که با ارائه ترجمه همزمان باعث بهبود ارتباطات شما خواهد شد تا بتوانید به هر زبانی که می‌خواهید مکالمه کنید. با اتصال گوشی به گلکسی بادز این قابلیت بهینه‌تر از قبل خواهد شد و می‌توان صدای اصلی و ترجمه شده در حین مکالمه را نیز تفکیک کرد.

اتصال پیشرفته در اکوسیستم سامسونگ

گلکسی بادز سامسونگ در به‌روزرسانی جدید علاوه بر این‌که صدای غنی‌تر و فراگیرتری را به‌همراه دارد، باعث می‌شود تا کاربران به‌شکل یکپارچه با دستگاه‌های اکوسیستم سامسونگ در ارتباط باشند.

قابلیت Auracast

سامسونگ سال قبل از قابلیت Auracast تلویزیون های هوشمند برای گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کرد. این فناوری، قابلیت پخش صدا به‌شکل بی‌سیم و همزمان برای تعداد زیادی از دستگاه‌ها را به‌همراه دارد. از این رو تلویزیون در قالب یک ایستگاه رادیویی مشترک عمل خواهد کرد و باعث می‌شود صدای محتوا در چندین بادز مختلف پخش شود. این قابلیت اکنون طی یک به‌روزرسانی به گوشی‌ها و تبلت‌های جدید از جمله سری گلکسی اس 24 سامسونگ اضافه شده است.

قابلیت صدای 360 درجه

بهترین سیستم‌های صوتی باعث خواهند شد تا در قلب محتوا قرار بگیرید و حسی واقعی از محیط محتوا را دریافت کنید. قابلیت صدای 360 درجه یا 360 Audio نیز فضایی فراگیر و همه‌جانبه را ایجاد می‌کند تا صدای محتوا به‌شکل حقیقی از تمام جهات به گوش کاربر برسد. این قابلیت که در گذشته در گوشی‌ها و تبلت‌ها ارائه شده بود، اکنون به تلویزیون‌ها نیز راه پیدا کرده است تا تجربه حضور در سینما را برای کاربران در خانه فراهم سازد. گلکسی بادز نیز اکنون با ردیابی حرکت سر کاربران، قادر به ایجاد یک محیط صوتی فراگیر خواهد بود.

قابلیت جابجایی خودکار

جابجایی خودکار (Auto Switch) یکی از قابلیت های گلکسی بادز سامسونگ محسوب می‌شود؛ برای مثال اگر در زمان تماشای تلویزیون سامسونگ یک تماس دریافت کنید، این قابلیت به‌شکل خودکار اتصال گلکسی بادز از تلویزیون به گوشی را تغییر می‌دهد و پس از پایان تماس نیز مجددا هدفون را به تلویزیون متصل می‌کند. به‌روزرسانی جدید این هدفون باعث شده تا این قابلیت به لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 نیز اضافه شود و کاربران بتوانند یک تجربه اتصال هوشمند با سایر دستگاه‌ها را داشته باشند.

تلاش برای ارائه صدایی هوشمند، باکیفیت و یکپارچه

سامسونگ در کنار به‌روزرسانی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI که در نظر گرفته، ارتقای نرم‌افزاری برای اتصال پیشرفته گلکسی بادز 2 پرو، بادز 2 و بادز FE را نیز به‌تدریج از اواخر فرویه 2024 آغاز خواهد کرد. ضمن این‌که سامسونگ توسعه سری گلکسی بادز را نیز در دستور کار خود قرا داده تا در هر زمان و مکانی و با هر اتصالی بتواند صدایی هوشمند، باکیفیت و یکپارچه را به گوش شما برساند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*