مانیتور گیمینگ اقتصادی ایسر

مانیتور گیمینگ اقتصادی جدید ایسر، حسابی هوای جیب گیمرها را دارد

کمپانی ایسر از یک مانیتور گیمینگ اقتصادی جدید رونمایی کرد که نرخ رفرش 180 هرتزی و رنگ‌بندی بسیار حرفه‌ای را با قیمت زیر 300 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

کمپانی ایسر به‌تازگی از یک مانیتور گیمینگ اقتصادی جدید تحت نام Predator XB323QU M3 در بازار کشور چین رونمایی کرده که برای گیمرهایی که دنبال تجربه‌ای روان، ویدیوهای بدون بریدگی و زمان پاسخ‌گویی سریع هستند فوق‌العاده ارزیابی می‌شود. این دستگاه همچنین قیمت بسیار مناسب حدودا 278 دلاری داشته و هم‌اکنون قابل خرید است. در ادامه بخشی از مشخصات فنی این دستگاه را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ اقتصادی Predator XB323QU M3 ایسر

مانیتور گیمینگ جدید ایسر 31 اینچی بوده و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (2K) به همراه نرخ رفرش 180 هرتزی را ارائه می‌کند. البته نرخ نوسازی تصویر برای کاربرانی از کابل اچ دی ام آی استفاده کنند به 144 هرتز کاهش خواهید یافت که البته هنوز در مقایسه با عملکرد نمایشگرهای معمولی 60 هرتزی بسیار خوب به شمار می‌رود. این نمایشگر همچنین از یک پانل Fast IPS بهره برده و نسبت کنتراست 1000:1 و حداکثر روشنایی 250 نیت را ارائه می‌کند. علاوه بر این، زمان پاسخ‌گویی GtG در این مانیتور هم یک میلی ثانیه بوده و عمق رنگ آن نیز 8 بیتی است.

مانیتور Predator XB323QU M3 همچنین 95 درصد طیف رنگی DCI-P3 را نیز پوشش داده و با ارائه پارامتر دلتا ای (DeltaE) کمتر از یک، رنگ‌بندی حرفه‌ای، دامنه رنگی گسترده و جزئیات بصری باکیفیتی را نمایش می‌دهد. این مانیتور همچنین از HDR10 هم پشتیبانی کرده و با ارائه دامنه دینامیک گسترده و شفافیت فوق‌العاده تصاویر، چه در محیط‌های روشن و چه محیط‌های تاریک سطح عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

در این میان خبر خوب برای کاربرانی که به سلامت چشم خود اهمیت می‌دهند هم آن است که مانیتور گیمینگ و اقتصادی جدید ایسر همچنین موفق به دریافت استاندارد TUV Rheinland Eyesafe 2.0 شده که بدون آسیب رساندن به دقت رنگ، تابش نور مضر آبی را کاهش می‌دهد. این اتفاق باعث کمتر خسته شدن چشم‌ها و کاهش خستگی حین بازی کردن به مدت طولانی خواهد شد.

نمایشگر جدید Predator ایسر همچنین طراحی بسیار کاربردی و جذابی را هم ارائه داده و از یک استند ارگونومیک با قابلیت چرخش به طرفین، تنظیم ارتفاع و شیب بهره می‌برد که حداکثر میزان راحتی را در استفاده‌های طولانی‌مدت فراهم می‌کنند. علاوه بر این، ایسر همچنین از رنگ نقره‌ای جذابی در این مانیتور بهره برده و مکانیزم مدیریت کابل فوق‌العاده کاربردی را نیز در آن به کار برده است.

در بخش اتصال، مانیتور Predator XB323QU M3 از دو درگاه HDMI 2.0، یک پورت DP 1.2 و یک جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره برده و امکان اتصال گجت‌های مختلف اعم از کنسول‌های گیمینگ، کامپیوتر و هدفون را فراهم می‌کند. علاوه بر این، اسپیکرهای دو واتی این نمایشگر نیز عملکرد بسیار خوبی ارائه داده و عملا کاربران را از اسپیکرهای خارجی بی‌نیاز می‌کنند.

مانیتور جدید و خوش‌قیمت کمپانی Acer از تکنولوژی AMD FreeSync Premium بهره برده و قادر است نرخ رفرش نمایشگر را با نرخ فریم کارت گرافیک همسان‌سازی کرده و از این طریق حداقل میزان لرزش و بریدگی تصاویر را در بازی‌ها ارائه کند. این دستگاه همچنین در بازار چین با ضمانت سه ساله ارائه می‌شود که خیال کاربران را از بابت کیفیت دستگاه خریداری شده راحت می‌سازد.

در گجت نیوز بخوانید:
مانیتور گیمینگ ال جی اولترا گیر با فناوری جدید Nano IPS Mini LED به میدان آمد تمجید منتقدان از مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ مانیتور گیمینگ MSI G244PF E2 با پنل IPS و نرخ نوسازی 180 هرتزی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*