شرایط فروش جدید دایون Y7

قیمت و شرایط فروش جدید دایون Y7 ایلیا موتور – اسفند 1402

گروه خودروسازی ایلیا شرایط فروش جدید دایون Y7، شاسی بلند پرفروش این شرکت را با قیمت علی‌الحساب در اسفند 1402 اعلام کرد.

شرکت ایلیا موتور در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش شاسی بلند ۷ نفره این شرکت با نام دایون Y7 را با قیمت علی الحساب و پیش پرداخت مشخص اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش جدید دایون Y7 ایلیا موتور – اسفند ۱۴۰۲

شرایط فروش جدید دایون Y7

طبق بخشنامه جدید منتشر شده از سوی ایلیا خودرو، شاسی بلند ۷ نفره دایون Y7 با پیش پرداخت ۸۰۳ میلیون تومان عرضه می‌شود که قیمت نهایی آن با توجه به قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است گروه خودروسازی ایلیا به‌تازگی قیمت دایون وای 7 را با افزایشی ۳۴۴ میلیون تومانی نسبت به قبل ، ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

به‌گفته ایلیا موتور، سود مشارکت در این طرح ۱۵ درصد، سود تاخیر ۲۷ درصد و سود انصراف ۹ درصد خواهد بود که همگی به‌صورت سالانه محاسبه می‌شوند. رنگ‌های قابل عرضه در این طرح سفید، مشکی و خاکستری خواهد بود و زمان تحویل نیز حداکثر ۱۲۰ روز کاری عنوان شده است.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت ایلیا موتور نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند. شایان ذکر است ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. تمامی وجوه پرداختی نیز باید به نام و حساب بانکی صنایع خودروسازی ایلیا واریز شود.

معرفی اجمالی دایون Y7 ایلیا موتور

این کراس اوور ۷ نفره از یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو میتسوبیشی با حجم ۲.۴ لیتر و حداکثر توان ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. گیربکس قرار گرفته شده روی دایون Y7 اتوماتیک ۶ سرعته است که تمامی قدرت را به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. پیشرانه این خودرو سازگار با استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی برابر با ۱۰.۱ لیتر عنوان شده است.

کابین دایون Y7

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان نمایشگر لمسی ۸ اینچ کنسول مرکزی، صندلی برقی راننده، سانروف برقی، کروز کنترل، سنسور باران، سنسور پارک عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، سیستم پایش فشار باد تایرها و قفل دیفرانسیل مکانیکی اتومات را نام برد.

همچنین بخوانید:
شرایط فروش شاسی بلند برقی اسکای ول ET5 در اسفند 1402 دو شاسی بلند جذاب از MG توسط بهمن موتور به کشور وارد می‌شود + عکس و مشخصات