شاسی بلند MG

دو شاسی بلند جذاب از MG توسط بهمن موتور به کشور وارد می‌شود + عکس و مشخصات

دو شاسی بلند MG توسط بهمن موتور به‌زودی وارد کشور خواهند شد. در ادامه با مشخصات ام جی ZS و HS آشنا خواهیم شد.

مدتی قبل شرکت فردا موتورز در اتو اکسپو تهران از دو سدان ام جی 5 و GT پرده برداشت و خود را به‌عنوان واردکننده این خودروها در ایران معرفی کرد، اما علاوه بر فردا موتورز یک شرکت دیگر به‌نام بی ام کارز (زیرمجموعه بهمن موتور) نیز طرح واردات محصولات ام جی را در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد دو شاسی بلند MG را به ایران عرضه کند.

دو شاسی بلند MG در راه ایران

شرکت BM CARS در گام نخست دو شاسی بلند ZS و HS را به بازار ایران وارد خواهد کرد. در همین راستا مدل‌های اولیه این خودروها نیز به‌زودی وارد ایران می‌شوند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این دو شاسی بلند MG آشنا می‌شویم.

مشخصات ام جی ZS

شاسی بلند MG

ام جی ZS با موتور 1 لیتری 3 سیلندر با فناوری T-GDI به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد که می‌تواند قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌متر را به تولید برساند. بهمن موتور واردات تیپ تک دیفرانسیل این شاسی بلند را در دستور کار خود قرار داده است.

مشخصات ام جی HS

شاسی بلند MG

ام جی HS نیز قرار است در تیپ تک دیفرانسیل با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ روانه بازار ایران شود. این نسخه قدرتی برابر با 160 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. همچنین قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته DCT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید:
ام جی GT، ماشین چینی جدید بازار ایران با صفر ستاره ایمنی! این شاسی بلند جدید ام جی با هوش مصنوعی است که شاید به ایران هم بیاید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*