بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون

لپ‌تاپ ایسوس از جمله لپ‌تاپ‌هایی است که قیمت مناسبی دارد، در عین حال می‌تواند بخش قابل توجهی از نیازهای کاربران را برطرف کند، چرا که این برند امکانات و قابلیت‌های مفیدی را به همراه دارد. با این حال شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی طراحی و تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند. هر کدام از این لپ‌تا‌پ‌ها با ویژگی‌های متفاوتی روانه بازار می‌شوند. برخی از برندهای تولیدکننده قیمت بالایی دارند و برخی دیگر نیز نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. در این مقاله به شما بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون معرفی می‌شود.

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون می‌تواند از هر نظر مقرون‌به‌ صرفه باشد، به شرطی که بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

K1703ZA -A مدل VivoBook ایسوس

یکی از مدل‌های پیشنهادی برای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون، لپ‌تاپ VivoBook مدل K1703ZA-A است. این لپ‌تاپ در عین قدرتمندی، قیمت مناسبی دارد و قابلیت‌های ایده‌آلی به کاربران ارائه می‌کند.

  • صفحه نمایش: 17.3 اینچ
  • پردازنده: Intel Alder Lake Core i5 12500H
  • باتری: 50 وات ساعت
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: Intel IRIS Xe
  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت

این لپ‌تاپ علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، از وزن مناسب معادل 2 کیلوگرم نیز برخوردار است. این موضوع باعث شده افراد بسیاری به این مدل لپ‌تاپ علاقه‌مند شوند. از طرفی این لپ‌تاپ با حافظه کش 18 گیگابایت عرضه شده و فرکانس پردازنده‌ی آن نیز بین 2.5 تا 4.5 گیگاهرتز تخمین زده می‌شود. حافظه رم 16 گیگابایت این لپ‌تاپ نیز امکان اجرای سریع بازی و برنامه‌های مختلف را فراهم می‌کند. جالب است بدانید امکان ارتقا این حافظه تا 40 گیگابایت نیز وجود دارد. این ویژگی کمک می‌کند تا کاربران بتوانند از یک لپ‌تاپ ایسوس چندین سال استفاده کنند.

ایسوس VivoBook مدل K1703ZA-A صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن 1080*1920 دارد. ضمن اینکه قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز را نیز دارد. این ویژگی برای اجرای حرفه‌ای بسیاری از بازی‌ها یک امتیاز مهم محسوب می‌شود. این مدل لپ‌تاپ ایسوس اسپیکرهای قدرتمندی نیز دارد، بنابراین می‌تواند کیفیت پخش صدای خوبی ارائه کند.

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook مدل K1703ZA-A دارای باتری 3 سلولی 50 وات نیز است. این نوع عملکرد باعث می‌شود لپ‌تاپ حداقل به مدت 2 تا 4 ساعت شارژ را نگه دارد. البته میزان ماندگاری شارژ هر مدل لپ‌تاپ تحت تاثیر فشار وارد شده به آن خواهد بود. اگر این فشار بسیار باشد (برنامه‌های اجرا شده توسط لپ‌تاپ بسیار باشند)، شارژ لپ‌تاپ زودتر به اتمام می‌رسد.

ایسوس Vivobook Go 15 OLED مدل E1504FA-A

ایسوس Vivobook Go 15 OLED مدل E1504FA-A در لیست بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون جای می‌گیرد. این لپ‌تاپ نیز با ویژگی‌های متفاوتی به گزینه‌ای برتر در میان مدل‌های ایسوس تبدیل می‌شود.

  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon Graphics
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 7520U
  • باتری: 50 وات ساعت

این لپ‌تاپ علاوه بر اینکه گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری بر روی بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون است، ظاهری جذاب نیز دارد. از طرفی وزن سبک آن معادل 1.6 کیلوگرم است، از این رو کاربران می‌توانند این مدل لپ‌تاپ را به مدت طولانی با خود حمل کنند.

ویژگی‌های این لپ‌تاپ نشان می‌دهند که لپ‌تاپ ایسوس Vivobook Go 15 OLED مدل E1504FA-A می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون باشد. این لپ‌تاپ اسپیکرهای قدرتمندی با کیفیت بالا و حجم صدای قابل قبول دارد. حافظه کش این لپ‌تاپ معادل 4 گیگابایت و فرکانس پردازنده آن بین 2.8 تا 4.3 است. پردازنده قدرتمند این دستگاه نیز می‌تواند سرعت اجرای برنامه‌های مختلف آن را بالا ببرد.

حافظه رم 8 گیگابایت این مدل لپ‌تاپ نیز می‌تواند سرعت لپ‌تاپ ایسوس مدل E1504FA-A را افزایش دهد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این مدل لپ‌تاپ این است که امکان ارتقا حافظه برای آن وجود ندارد. با این حال کاربران می‌توانند با رم پیش فرض دستگاه نیز تا سال‌های سال از این مدل لپ‌تاپ برخوردار شوند. حافظه ذخیره‌سازی ایسوس مدل E1504FA-A، امکان لود سریع سیستم عامل را فراهم می‌کند. البته این موضوع بر روی سرعت اجرای فرامین لپ‌تاپ نیز بسیار تاثیرگذار است.

لپ‌تاپ ایسوس مدل E1504FA-A دارای پنل اولد است و وضوح فول اچ دی دارد. این صفحه نمایش 15.6 اینچ است و رزولوشنی برابر با 1080*1920 دارد. ضمن اینکه قادر است از نرخ تازه‌سازی معادل 60 هرتز پشتیبانی کند.

این لپ‌تاپ با توجه به باتری 3 سلولی 50 وات ساعت قادر است به اندازه یک تا سه ساعت شارژ نگه دارد. از طرفی آداپتور 65 وات این لپ‌تاپ باعث شده سرعت شارژ باتری نیز افزایش پیدا کند.

لپ‌تاپ VivoBook 15 مدل R1504VA-C

از دیگر پیشنهادها برای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون، لپ‌تاپ VivoBook 15 مدل R1504VA-C است. این لپ‌تاپ با ویژگی‌های منحصر به فرد از دیگر مدل‌های ایسوس متمایز می‌شود.

  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت
  • پردازنده: Intel Raptor Lake Core i5
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • باتری: 42 وات ساعت
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics

این لپ‌تاپ وزنی برابر با 1.7 کیلوگرم دارد و دارای بدنه‌ای با کیفیت و ظاهری جذاب است. جنس بدنه این لپ‌تاپ پلی‌کربنات است و این موضوع تا حد زیادی وزن سبک آن را توجیه می‌کند. ضمن اینکه این نوع متریال، استحکام و دوام لازم برای دستگاه را فراهم می‌کنند. حافظه کش این لپ‌تاپ برابر با 12 گیگابایت است که این موضوع تاثیر زیادی در سرعت اجرای برنامه‌های لپ‌تاپ دارد. این لپ‌تاپ قدرتمند است و فرکانس پردازنده آن بین 1.3 تا 4.6 گیگاهرتز تخمین زده می‌شود.

صفحه نمایش این مدل لپ‌تاپ 15.6 اینچی است و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. وضوح این صفحه نمایش معادل 1920×1080 پیکسل بوده و فول اچ دی است. این لپ‌تاپ با باتری سه سلولی 42 وات ساعت پشتیبانی می‌شود و می‌تواند شارژ را به مدت یک تا سه ساعت نگه دارد.

 

جمع‌بندی

خرید بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون می‌تواند بهینه و مطلوب باشد، زیرا لپ‌تاپ‌های ایسوس که بین محدوده قیمتی 20 تا 30 میلیون هستند، قابلیت‌های ارزشمندی به کاربران ارائه می‌کنند و ویژگی‌های منحصر به فردی مانند باتری قدرتمند، صفحه نمایش نسبتاً بزرگ، نرخ تازه‌سازی بالا، کیفیت تصویر فول اچ دی و… دارند. برای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا 30 میلیون می‌توانید به سایتsource-computer.com مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*