آئودی Q4 e-tron - نمای جلو

آئودی Q4 e-tron در ایران رونمایی شد + مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جذاب آلمانی

شرکت نادین خودرو از آئودی Q4 e-tron در ایران رونمایی کرد. مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی این شاسی بلند جذاب را در ادامه بخوانید.

خودروسازان آلمانی همواره محصولات باکیفیت و جذابی راهی بازارهای جهانی کرده‌اند و یکی از بهترین شاسی بلندهای زیبا و پرقدرت آنها که به بازار ما نیز راه پیدا کرده از برند آئودی است. پیش‌تر در اخبار خودرو خواندیم که آئودی Q4 e-tron توسط نادین خودرو به ایران آمده است.

نادین خودرو از آئودی Q4 e-tron در ایران رونمایی کرد

آئودی Q4 e-tron - نمای جلو

روز گذشته مورخ 14 اسفند ماه سال 1402 شمسی در مرکز خرید سام سنتر تهران، شرکت نادین خودرو مراسم رونمایی از برندش را برگزار کرد. این خودروساز به‌عنوان نخستین واردکننده آئودی در کشورمان شناخته می‌شود. ارائه خدمات پس از فروش و عرضه محصولات برند آئودی از جمله وظایفی است که نادین خودرو بر عهده دارد.

طبق آنچه مدیران این شرکت واردکننده خودرو اعلام کرده‌اند، نادین خودرو قصد دارد ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان را در اولویت قرار دهد و با مشتری‌مداری خاص خود، خدمات پس از فروش محصولات وارداتی‌اش را به نحو احسن انجام دهد. تیم متخصص و مجرب این شرکت در تلاش هستند نیازهای مشتریان را بسنجند و سپس در جهت رفع آنها اقدام کنند.

تیم توسعه‌دهنده این شرکت همچنین وظیفه دارد خدمات تعمیر ماشین های وارداتی برند آئودی، تأمین قطعات یدکی اصلی و پشتیبانی‌های فنی مورد نیاز را پیگیری کنند. در ادامه مطلب نگاهی به مشخصات فنی و امکانات رفاهی شاسی بلند جذاب نادین خودرو با نام آئودی Q4 e-tron می‌اندازیم.

مشخصات فنی آئودی Q4 e-tron

آئودی Q4 e-tron - نمای پشت

آئودی کیو 4 ای ترون به‌عنوان نخستین خودرو وارداتی شرکت نادین خودرو به‌حساب می‌آید و یک ماشین الکتریکی جذاب است. مراحل طراحی و ساخت این اس یو وی در شرکت فاو آئودی طی شده و سه تیپ مختلف از آن روانه بازار شده‌اند. آئودی Q4 e-tron قادر است مسافت حدود 560 تا 605 کیلومتر بپیماید.

جالب است بدانید که کمتر از 40 دقیقه زمان نیاز است تا این خودرو برقی وارد فرآیند شارژ سریع شود و برای تکمیل شارژش به حداقل 12 ساعت زمان نیاز دارد. توان خروجی این خودرو الکتریکی به‌طور میانگین بین 150 تا 230 کیلووات است و حداکثر گشتاور تولیدی آن 310 الی 472 نیوتن‌متر خواهد بود.

آئودی Q4 e-tron می‌تواند حداکثر 204 تا 313 اسب بخار قدرت تولید کند و حداکثر سرعت برنامه‌ریزی شده برای آن 160 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. شتاب صفر تا صد این شاسی بلند در سه تیپ مختلف بین 6.80 تا 8.80 ثانیه است و طول، عرض و ارتفاعی به‌ترتیب 4588 میلی‌متر، 1865 میلی‌متر و 1626 میلی‌متر دارد. برای مطالعه بهتر درباره این خودرو می‌توانید سری به مقاله بررسی آئودی Q4 e-tron Sportback بیندازید.

امکانات رفاهی آئودی Q4 e-tron

آئودی Q4 e-tron - نمای کابین

امکانات رفاهی و ایمنی این شاسی بلند آلمانی به شرح زیر است:

سیستم‌های ترمز کمکی EBA، BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، ترمز فعال، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، ضریب متغیر فرمان، رادار جلو و عقب، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، پیش‌گرمایش باتری در هوای سرد، چراغ‌های LED، دی‌لایت، سنسور نور و باران، آینه‌های جانبی برقی به‌همراه تاشو برقی، بلوتوث، پشتیبانی از فرمان صوتی راننده، کلیدهای کنترلی چند منظوره روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم تهویه جداگانه سرنشینان عقب و تصفیه کننده هوای داخل کابین.

همچنین بخوانید:
آئودی Q4 E-Tron توسط نادین خودرو به ایران آمد معرفی آئودی Q4 E-Tron Sportback؛ شاسی بلند کوپه آلمانی‌ها با چهره‌ای جدید + ویدیو خودروی الکتریکی آئودی Q4 E-Tron در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد (گجت تی وی)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*