شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5

شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5 در بورس کالا + قیمت و مشخصات

ایران خودرو دیزل شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5 در بورس کالا را اعلام کرده است. جزئیات این طرح را به‌همراه مشخصات فوتون اچ 5 در ادامه بخوانید.

ایران خودرو دیزل اوایل سال جاری بود که از کامیون کشنده فوتون H5 رونمایی کرد. محبوبیت محصولات این شرکت و تقاضای زیاد مشتریان باعث شده این کامیون در بورس کالا عرضه شود. به‌تازگی تعداد 20 دستگاه فوتون اچ 5 در تالار شیشه‌ای عرضه شده و متقاضیان می‌توانند از 15 اسفند ماه فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5

طبق بخشنامه منتشر شده توسط ایران خودرو دیزل، کامیون کشنده مذکور حدود 4 میلیارد و 108 میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید آن باید ده درصد این مبلغ را به‌عنوان پیش پرداخت داد. موعد تحویل این محصول به متقاضیان، اول اردیبهشت ماه سال 1403 شمسی اعلام شده و مهلت ثبت سفارش در بورس کالا از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 15 اسفند خواهد بود.

اشخاص حقیقی تنها با یک کد ملی می‌توانند در این طرح شرکت کنند و اشخاص حقوقی با شناسنامه ملی خود امکان ثبت حداکثر سه سفارش خواهند داشت. مطابق با قوانین بورس کالا و طبق تأکید ایران خودرو دیزل، تمام متقاضیان می‌بایست برای انجام معامله دارای کد بورسی باشند. در ادامه مطلب نگاهی به مشخصات فنی و امکانات رفاهی این کشنده خواهیم انداخت:

مشخصات فنی فوتون H5

شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5

کامیون کشنده فوتون اچ 5 زیر کاپوت خود مجهز به یک پیشرانه مدل کامینز 460 شده که می‌تواند حداکثر 460 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. حجم پیشرانه این کشنده 11824 سی‌سی است و استاندارد آلایندگی یورو 4 به‌علاوه DPF را دارد. سیستم سوخت‌رسانی این موتور با آرایش خطی 6 سیلندر، انژکتوری با تزریق مستقیم سوخت دیزل است و تجهیزاتی نظیر توربوشارژ، اینترکولر، کامان ریل و سیستم اس سی آر دارد.

نوع گیربکس فوتون H5 اتوماتیک ZF با 12 دنده در جلو و 4 دنده در عقب بوده و عملکرد کلاچ تک صفحه‌ای خشک و نوع آن کششی است. سیستم تعلیق این کشنده در جلو از نوع فنر پارابولیک با کمک فنر و میل موجگیر و در عقب 4 بالنی با کمک فنر و موجگیر است. مخزن سوخت کلا 940 لیتر گنجایش دارد و جنس آن آلومینیومی خواهد بود.

امکانات رفاهی فوتون H5

شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5

کامیون کشنده ایران خودرو دیزل مجهز به سیستم ترمز دو مداره پنوماتیک، جلو و عقب دیسکی است و ترمزهای ضدقفل، سیستم ضدلغزش، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی دارد. از جمله امکانات و تجهیزات این کشنده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم ای دی آر یا قابلیت حمل جاده‌ای کالاهای خطرناک، اتاق مجهز به دو تخت خواب، بخاری درجا، صندلی راننده و کمک راننده قابل تنظیم و مجهز به کمربند ایمنی سه نقطه، کروز کنترل، آینه بغل برقی مجهز به گرم‌کن، چراغ جلو، چراغ پشت کابین به‌منظور تعمیرات، تاخوگراف، سانروف برقی، قفل مرکزی درها، بوق بادی و برقی، دکمه استارت روی موتور، قفل عرضی دیفرانسیل، بادگیر سقف و جانبی کابین، سیستم تهویه اتوماتیک، فیلتر جداکننده آب از سوخت، خروجی 24 ولت، اهرم دستی ترمز تریلر، سیستم ترمز مجهز به فیلتر رطوبت‌گیر، مخزن ادبلو، کلید قطع‌کن برق اصلی خودرو، سیستم هشدار انحراف از مسیر، پیش‌گرم‌کن هوای ورودی به موتور، گرم‌کن مخزن ادبلو، رگلاژ اتوماتیک لنت‌های ترمز، فلاپ‌های بغل، سیستم تنظیم ارتفاع تعلیق عقب از داخل کابین و از راه دور، ریموت کنترل، قابلیت تنظیم فرمان به‌صورت بادی، جعبه نگه‌دارنده اشیا (دو عدد سمت شاگرد و یک عدد سمت راننده)، روکش صندلی‌های چرمی و پارچه‌ای، سیستم سپهتن، شلنگ باد، گرم‌کن صندلی راننده و لوازم تحویل به مشتری طبق استاندارد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: