خرید کلاه

مرکز خرید کلاه در ایران کجاست؟

کلاه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اکسسوری‌هایی است که از گذشته‌های بسیار دور در جوامع مختلف مورد استفاده بوده و امروز نیز به‌طور گسترده در میان افراد کاربرد دارد. با این تفاوت که امروزه تنوع فوق‌العاده‌ای در تولید این محصول ایجاد شده و انواع کلاه برای افراد با انواع سلیقه‌ها و استایل‌ها به تولید می‌رسند.

کلاه‌ها نیز مانند سایر پوشش‌ها در دو نوع مردانه و زنانه وجود دارند و به‌طورکلی هدف استفاده از این اکسسوری‌ها محافظت از سر و صورت در برابر باد و تابش آفتاب است. اما در کنار این موضوع کلاه‌ها نقش مهمی در زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر تیپ و استایل شما خواهند داشت.

در این مقاله تصمیم داریم شما را با انواع کلاه‌ها آشنا کنیم تا اگر قصد خرید کلاه را دارید بتوانید بهترین نوع آن را بخرید و خرید رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

آیا تنها آقایان از کلاه استفاده می‌کنند؟

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم در عصر امروز کلاه‌ها نه تنها برای پوشاندن سر و صورت بلکه برای جذابیت و رنگ و لعاب دادن به تیپ و استایل افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین علت این محصولات بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و میان خانم‌ها، آقایان و حتی کودکان محبوب و پرطرفدار هستند.

این موضوع باعث شده تا انواع کلاه برای متفاوت‌ترین استایل‌ها تولید شوند. انواع کلاه نه فقط از لحاظ تنوع طرح و مدل بلکه از نظر جنس و رنگ نیز متنوع هستند. اگرچه تنوع در تولید مدل‌های کلاه بسیار است اما تمامی کلاه‌ها از اجزای زیر تولید می‌شوند.

  • لبه کلا
  • آستر داخلی کلاه
  • قسمت تزئینی
  • زیر لبه
  • عرق بند کلاه
  • قسمت تاج
  • بند کلاه

انواع مدل‌های کلاه‌های مردانه و زنانه

کلاه‌ها نیز مانند دیگر محصولات در انواع مختلفی تولید می‌شوند که عبارتند از:

کلاه فدورا

کلاه فدورا یکی از معروف‌ترین نوع کلاه‌های مردانه است که طرفداران زیادی دارد. البته امروزه این کلاه مربوط به جنسیت خاصی نمی‌شود چراکه خانم‌ها نیز به‌طور گسترده برای جذابیت بخشیدن به استایل خود از آن استفاده می‌کنند. فدورا کلاهی بسیار تاریخی و قدیمی به‌شمار می‌رود، اما جذابیت بالای آن باعث شده تا امروزه نیز محبوبیت خاصی میان افراد داشته باشد.

شما با خرید کلاه فدورا می‌توانید این محصول را در مراسم و موقعیت‌های غیررسمی استفاده کنید. همچنین برای استفاده از این کلاه هیچ محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد. شما می‌توانید با استایل‌های مونوکروم و لباس‌های جین این کلاه را استفاده کنید و جذابیت ویژه‌ای به استایل خود دهید.

کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی همان کلاهی است که در بازی بیسبال روی سر بازیکنان است. کلاه بیسبالی یکی از متداول‌ترین و رایج‌ترین نوع کلاه‌ها محسوب می‌شود که در میان خانم‌ها و آقایان محبوبیت زیادی دارد و در بسیاری از استایل‌ها به‌صورت روزمره از آن استفاده می‌کنند. خرید کلاه بیسبالی بدون هیچ محدودیت سنی و جنسی صورت می‌گیرد، اما محبوبیت ویژه‌ای در میان جوانان دارد.

کلاه‌های بیسبالی در دو نوع چرم و کتان تولید و عرضه می‌شوند. کلاه‌های چرم برای استفاده با تمامی استایل‌ها مناسب هستند و در هر موقعیتی جذابیت خاص خود را دارند؛ بنابراین توصیه می‌شود حتماً یک کلاه بیسبالی آن هم از نوع چرمی در کمد لباس خود داشته باشید و هر زمان که دلتان خواست یک استایل متفاوت را با استفاده از این کلاه خلق کنید.

کلاه سطلی

از دیگر انواع کلاه‌ها می‌توان به کلاه سطلی اشاره کرد که در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار ترند شده است. البته این کلاه زمانی محبوب‌تر شد که بلاگرها در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام با استفاده از این کلاه چالش‌های متنوعی را انجام دادند.

برخلاف تصور بسیاری از افراد خرید کلاه‌های سطلی تنها مختص خانم‌ها نیست و برای استایل‌های کژوال مردانه نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. کلاه سطلی به نام کلاه ماهیگیری نیز شناخته می‌شود و در سال ۱۹۶۰ میلادی برای اولین بار توسط یک ماهیگیر اهل ایرلند مورد استفاده قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۹ بود که برند شناخته شده دیور بار دیگر این کلاه را مد کرد. کلاه سطلی از نظر جنس تنوع بالایی دارد و برای انتخاب جنس این کلاه باید متناسب با فصل اقدام کنید.

کلاه خبرنگاری

کلاه خبرنگاری از ترکیب کلاه بیسبال و کلاه پرطرفدار تخت تشکیل شده و برای آقایان و خانم‌ها قابل استفاده است. زمانی که این کلاه‌ها وارد بازار شدند، کشاورزان و کارگران بیشترین استقبال را از آن داشتند. اما در قرن ۲۰ به واسطه اینکه توسط خبرنگاران بسیار مورد استفاده قرار گرفت، به نام کلاه خبرنگاری معروف شد.

این کلاه امروزه یکی از مهم‌ترین اجزای استایل‌های مردان اروپا و آمریکای شمالی محسوب می‌شود. خرید کلاه خبرنگاری هیچ محدودیت جنسی ندارد؛ بنابراین خانم‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

کلاه پشت تور

کلاه پشت تور زیر مجموعه کلاه‌های گپ است. ظاهر این کلاه به این شکل است که در بخش جلوی آ درست مانند کلاه‌های گپ دارای بخش سایبان است. تاج کلاه که بدنه اصلی آن را تشکیل می‌دهد و کاملا روی سر قرار می‌گیرد. در قسمت پشت این کلاه بندهایی جهت تنظیم کلاه قرار دارند. مهم‌ترین ویژگی این کلاه‌ها که آن‌ها را در مقایسه با سایر کلاه‌ها متمایز می‌کند، آن است که در بخش پشتی آن‌ها تور به‌کار رفته است. وجود این تورها باعث تهویه هوا می‌شود و در فصل‌های گرم سال مانند بهار و تابستان از عرق کردن موها جلوگیری می‌کند.

کلاه برت

کلاه برت کلاهی است که اندازه کوچکی دارد و کمی صاف و گرد است. این کلاه اغلب از پارچه پشمی تهیه می‌شوند و نمادی از مد و زیبایی زنانه محسوب می‌شود. این کلاه کاربرد مهمی ندارد، اما برای اینکه به استایل‌های زنانه جلوه ویژه‌ای بدهد از آن استفاده می‌کنند.

کلاه کاکتیل

اگر سریال‌های قدیمی و محبوبی مانند زنان کوچک، پزشک دهکده و… را دیده باشید، قطعاً کلاه کاکتیل را خواهید شناخت. این کلاه‌ها اغلب با یک سری اکسسوری‌ها و تزیینات خاص تولید می‌شوند و کلاه‌هایی بدون لبه هستند. از آنجا که این کلاه‌ها فاقد کناره هستند باید با استفاده از سنجاق آن‌ها را روی سر محکم کرد.

کلاه کاکتیل در سال ۱۹۳۰ قدم در دنیای گسترده مد و پوشاک گذاشت. همان‌طورکه گفتیم این کلاه با استفاده از اکسسوری‌های مختلف مانند سنگ‌های گران قیمت، جواهرات یا حتی پر تزیین می‌شود و قیمت آن بر اساس اکسسوری‌هایی که در تولید آن به کار رفته تعیین می‌شود.

کلاه فلت یا تخت

فلت یا تخت یکی از قدیمی‌ترین نوع کلاه‌ها است که هنوز هم محبوبیت خود را میان افراد حفظ کرده است و علاقه‌مندان بسیاری دارد. اگرچه این کلاه‌ها بیشتر مناسب برای صورت‌های مردانه هستند، اما در استایل‌های کژوال زنانه هم بسیار دیده می‌شوند.

کلاه فلت یا تخت برای افرادی که صورت کشیده‌ای دارند انتخاب بسیار مناسبی است. این کلاه از پارچه‌های مختلفی مانند فاستونی، پنبه‌ای یا پشمی تولید می‌شود و بیشتر در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلاه کابویی یا وسترن

اگر فیلم‌های وسترن آمریکایی را دیده باشید، قطعاً کلاه وسترن شما را یاد مردانی سوار بر اسب می‌اندازد که این کلاه را به سر دارند. جالب است بدانید که وسترن‌ها برای اولین بار توسط کشاورزان، مزرعه‌داران و حتی گاوچرانان مورد استفاده بودند و با توجه به لبه‌های پهن و بزرگی که دارند، از صورت در برابر تابش نور آفتاب محافظت می‌کردند.

اما این روزها دیگر از کلاه‌های کابویی یا وسترن در مزرعه‌ها استفاده نمی‌شود، بلکه بیشتر در استایل‌های مدرن به کار می‌روند. اگر قصد دارید استایلی منحصر به فرد، خاص و غیر رسمی ایجاد کنید، خرید کلاه کابویی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

کلاه کلاش

کلاه کلاش یک کلاه زنانه است که در ظاهر شباهت زیادی به زنگوله دارد، به همین علت به نام کلاش شناخته می‌شود. همان طور که می‌دانید در زبان فرانسه کلاچ به معنای زنگوله است. این کلاه برای اولین بار در سال ۱۹۰۴ توسط یک طراح به نام کرولاین رباکس تولید شد و در سال ۱۹۲۰ به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسید.

کلاه هامبورگ

هامبورگ همان‌طورکه از اسمش پیداست کلاهی متعلق به هامبورگ آلمان است. این کلاه اغلب از پشم ساخته می‌شود و در انتهای تاج آن یک روبان پهن دور تا دور تاج کلاه دوخته شده است. این کلاه در رنگ‌های خاکستری، قهوه‌ای و اغلب در رنگ مشکی تولید می‌شود. شباهت کلاه هامبورگ به کلاه کابوی باعث شده تا بسیاری این دو کلاه را با هم اشتباه بگیرند. اما یکی از بارزترین تفاوت‌هایی که میان این دو کلاه وجود دارد، این است که کلاه هامبورگ لبه‌های باریک‌تری دارد.

کلاه قایقرانی

اوایل قرن ۲۰ و اواخر قرن ۱۹ بود که این کلاه جذاب به محبوبیت رسید. این کلاه نوعی کلاه نیمه رسمی است که با ربان آراسته می‌شود. کلاه قایقرانی برای اولین بار توسط قایقران‌ها و کشتیران‌های اهل ونیز مورد استفاده قرار گرفت و به همین علت با این نام معروف شد. جالب است بدانید که این کلاه زمانی جزو یونیفرم‌های نیروهای دریایی کشور انگلیس بود.

کلاه قایقرانی شباهت بسیار زیادی به کلاه فدورا و کلاه پاناما دارد، ولی برخی جزئیات و البته جنس این کلاه با کلاه‌های فدورا و پاناما متفاوت است. به‌طور مثال کلاه فدورا لبه و تاج بلندتری در مقایسه با کلاه قایقرانی دارد. علاوه بر آن در مرکز کلاه فدورا یک فرورفتگی ایجاد شده است، اما تاج کلاه قایقرانی کاملاً صاف و یک دست است.

کلاه بولر

کلاه بولر که به نام کولر دربی در آمریکا معروف است با استفاده از پشم یا نمد تولید می‌شود. کلاه بولر توسط طراحان انگلیسی به نام ویلیام و توماس تولید شد که در نهایت نام خود را روی این محصول جذاب قرار دادند. طراحی کلاه بولر در سال ۱۸۹۴ انجام شد اما هنوز هم خرید کلاه بولر طرفداران بسیار زیادی دارد و یک گزینه عالی برای افرادی است که علاقمند به استایل‌های نیمه رسمی و رسمی هستند.

در نیمه قرن نوزدهم بود که آمریکایی‌ها و ایرلندی‌ها به شکل ویژه‌ای به استفاده از این کلاه علاقه‌مند شدند. شاید این موضوع به استفاده از این کلاه توسط افراد مطرح و شناخته شده‌ای مانند چارلی چاپلین و لورل و هاردی مربوط شود.

کلاه اوشانکا

کلاه اوشانکا یا کلاه روسی در فرهنگ روسیه یک کلاه محبوب و سنتی است که با استفاده از مواد نسوز، خز، چرم، و… تولید می‌شود. در طراحی این کلاه یک لبه پهن قرار دارد که گوش‌ها و گردن را در برابر سرمای هوا به خوبی حفظ می‌کند. این کلاه به‌صورت سنتی و زیبا طراحی شده و یک اکسسوری محبوب برای استفاده در جشن‌ها و مراسم‌های سنتی است که نمادی از تاریخ و فرهنگ روسیه را به تصویر می‌کشد.

خرید کلاه

فروشگاه خرید کلاه در ایران

شما می‌توانید برای خرید انواع کلاه به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و کلاه مورد نیاز خود را متناسب با نوع استایل خود، سایز و اندازه سر، فرم صورت و… انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید کلاه و اکسسوری‌های خود را از فروشگاه اینترنتی کلاه بازی به‌صورت آنلاین انجام دهید.

این فروشگاه به‌طور تخصصی در زمینه فروش انواع کلاه و اکسسوری فعالیت می‌کند و این محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. تنوع بالای محصولات موجود در این فروشگاه باعث شده تا افراد با سلیقه‌های مختلف به راحتی بتوانند کلاه مناسب خود را انتخاب کنند و تنها با چند کلیک اقدام به سفارش و خرید محصول نمایند.

جالب است بدانید که کلاه بازی اولین فروشگاه اینترنتی در حوزه فروش کلاه محسوب می‌شود که با هدف آسایش و رفاه شما مشتریان و متقاضیان گرامی طیف گسترده‌ای از کلاه‌ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

خرید کلاه

جمع‌بندی

کلاه یکی از مهمترین المان‌هایی است که می‌توانید برای زیبایی هرچه بیشتر تیپ و استایل خود از آن استفاده کنید. همان‌طورکه در این مقاله اشاره شد کلاه‌ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها برای افراد با استایل‌های مختلف و سبک‌ها و سلیقه‌های گوناگون تولید می‌شوند.

اگر تصمیم دارید که کلاه خریداری کنید، باید به نوع استایل خود و فرم صورتتان توجه داشته باشید و با توجه به این فاکتورها محصولی مناسب تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کلاه به فروشگاه‌های معتبری مانند کلاه بازی مراجعه کنید و ضمن بهره‌مندی از کالاهای متنوع و با کیفیت، این محصولات را با قیمت مناسب سفارش بدهید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*