مرکز نوآوری نکسترا

رویداد هم بند با همت مرکز نوآوری نکسترا برگزار شد

چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذاری نکسترا و رویداد هم بند به همت مرکز نوآوری نکسترا در روز چهارشنبه 16 اسفند 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

مرکز همایش‌های کتابخانه ملی (تالار قلم) در روز چهارشنبه 16 اسفند 1402 میزبان چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذاری نکسترا و نمایشگاه جانبی آن به همت مرکز نوآوری نکسترا بود. در این همایش، حامد عبودی، معاون اجرایی مرکز نوآوری نکسترا اظهار کرد امروز رویداد هم بند که به معنی شبکه ارتباطی ما با استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران است، اجرا می‌شود. علت انتخاب این نام این بود که احساس می‌کنیم شبکه‌سازی و ارتباط در اکوسیستم نوآوری می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

مرکز نوآوری نکسترا

حامد عبودی در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد امروز اختتامیه فیس کاپ را نیز داریم که در حوزه بازشناسی چهره با چالش دیپ فیک برگزار شد. همچنین در صبح نیز دموی نکسترا را داشتیم و تیم‌هایی که پیش‌شتاب‌دهی شدند، ارائه معرفی کردند. این 9 تیم ارائه خود را برای سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها به‌منظور جذب سرمایه، مطرح کردند.

مرکز نوآوری نکسترا

معاون اجرایی مرکز نوآوری نکسترا در ادامه به روند انتخاب تیم‌ها اشاره کرد و گفت ما از تابستان امسال فراخوان دادیم و ارزش‌گذاری و ارزشیابی موشکافانه تیم‌ها انجام شد. سپس از 70 تیم به 10 تیم رسیدیم و امروز نیز 9 تیم ارائه داشتند. وی ابراز امیدواری کرد که هم مرکز نوآوری نکسترا برای سرمایه‌گذاری ورود کند و هم این امر به‌صورت کین‌لس انجام شود و هم شاهد سرمایه‌گذاری بیرونی باشیم.  حامد عبودی در رابطه با روند اجرای این رویداد عنوان کرد:

آقای دکتر سجادی، مدیرعامل مجموعه نکسترا صبح امروز سخنرانی داشتند و آقای دکتر سجادی نیری، رئیس هیات مدیره انجمن وی سی ایران نیز سخنرانی کردند. بعد از آن پنلی با چهار مهمان با دبیری آقای باستانی (معاون توسعه کسب و کار نکسترا) و با حضور خانم دکتر مشکات اسدی (مدیرعامل وی‌سی آن گروه کسب‌وکارهای نوین آن)، آقای حسین مفاخریان آنجلین وستور کارایا و مدیرعامل پردازش تصویر کمان، آقای احسان نوری (مدیرعامل استارتاپ استودیو چیننوا) و آقای کیوان محیط مافی (مدیرعامل دیجی نکست) برگزار شد.

مرکز نوآوری نکسترا

حامد عبودی در انتها اظهار کرد که امروز بیش از 50 سرمایه‌گذار از جنس وی‌سی و سی‌وی‌سی و شتاب‌دهنده در این رویداد حاضر بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*