دومین دوره اسنوبرد کاپ ام وی ام

برگزاری دومین رویداد اسنوبرد کاپ ام وی ام با جوایز نفیس + ویدیو

گروه خودروسازی ام وی ام با برگزاری دومین دوره دومین از سری رویداد های اسنوبرد کاپ خود در پیست دیزین تهران، هیجان را به کوه‌های تهران آورد. در ادامه به سراغ رویداد ورزشی MVM Snowboard Cup می‌رویم.

اگر به خودروهای چینی و خصوصا برند ام وی ام علاقه مند باشید، احتمالا با رویدادهای ورزشی آن‌ها آشنا هستید. برند MVM در زمان معرفی ام وی ام آریزو 5 اسپرت به سراغ ورزش تنیس رفت و سپس برای رونمایی ام وی ام X55 پرو، ورزش جذاب اسکی را برگزید. این کار به دلیل روح آفرودی و طبیعت گردی کراس اور MVM X55 Pro است که همین موضوع، این کراس اوور همه فن حریف را به خودرو امداد MVM هم تبدیل کرده. در آخرین خبر از سری مطالب اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ بخش‌هایی از این مراسم خواهیم رفت.

دومین دوره رقابت اسنوبرد کاپ ام وی ام

پیست اسکی دیزین تهران در آخرین روزهای زمستانی 1403 میزبان بهترین و حرفه‌ای‌ترین اسکی‌ بازهای ایران بود تا گرمای صنعت خودرو و سرمای کوه‌های زمستانی شمال تهران را به هم پیوند بزند.

دومین دوره اسنوبرد کاپ ام وی ام

در پایان این مراسم که با حضور یکی از بهترین دی جی ‌های ایران برگزار شد، نفرات اول کلاس‌های مختلف اسکی جوایز نقدی خود را از گروه خودروسازی ام وی ام دریافت کردند.

دومین دوره اسنوبرد کاپ ام وی ام

همچنین با توجه به کولاک شدید برف در انتهای روز، خودروهای امداد ام وی ام یعنی کراس اورهای ام وی ام X55 پرو در طول مسیر حاضر شدند تا به افرادی که اسیر در برف و بوران شده‌اند، امدادرسانی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*