لیزر اندولیفت

مزایای لیزر اندولیفت برای زیبایی و جوانسازی پوست

این روزها افراد بیشتری اسم دستگاه لیزر اندولیفت را می شنوند و به مرور افراد بیشتری با از مزایای بسیار این روش برای جوانسازی مطلع می شوند.

حتما با مزایای لیزر اندولیفت آشنایی دارید، مگر می‌شود کسی هم وجود داشته باشد که این روش زیبایی را نشناسد. آیا شما این روش را می‌شناسید؟ اگر پاسختان مثبت یا حتی منفی است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که چشم از این مقاله به هیچ عنوان برندارید. به طور کلی، اندولیفت یک روش زیبایی کم تهاجمی برای صورت و بدن است که هم چربی‌ها و هم سلامت پوست را هدف قرار می‌‌دهد. این روش به‌خاطر عملکردی که دارد، فرآیند کاهش چربی را تحریک می‌کند و همچنین سفت کردن همزمان پوست را برای جلوگیری از شلی بدن به دنبال دارد. این فناوری جدید لیزر دارای توانایی منحصر به‌ فردی برای گرم کردن بافت‌‌های نرم بدن بدون ایجاد مرگ بافتی می‌باشد و نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده هستند. با این حال خالی از لطف نیست که با یک دیگر به بررسی مزایای لیزر اندولیفت بپردازیم.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت، یک روش لیزر درمانی جدید و ابتکاری با حداقل تهاجم می‌باشد که با تقویت کردن تولید کلاژن، کاهش شلی پوست و اصلاح تجمع چربی، یک سوم پایینی صورت و همچنین گردن را با تمرکز ویژه روی چانه، گونه‌ها و خط فک بازسازی می‌کند. اگر از شلی بیش از حد پوست، رسوبات چربی ناخواسته، خط فک نامشخص، پوست افتاده و سایر مشکلات پوستی رنج می‌برید، این روش مناسب شما است. حتی امروزه اختلالاتی که در گذشته تنها با روش‌های سنتی تهاجمی با زمان و درد بسیار برطرف می‌شد یا اصلاح می‌شدند، امروزه با کمترین درد و هزینه توسط لیزر اندولیفت حل خواهند شد. این روش در نوع خودش بی‌نظیر است و نتایج و مزایای آن نه‌تنها فوراً بلکه در دراز مدت نیز به نفع بیمار خواهد بود. اندولیفت همچنین برای نگهداری طولانی مدت پوست هم بسیار مفید است و به‌عنوان یک جزء عالی برای ضد پیری و بازگشت سن به‌شمار می‌آید. از طرفی با ترکیب این روش با سایر درمان‌ها و محصولاتی مانند بوتاکس، پروفیل، فیلر و PRF می‌توان از نتایج بهتر و ماندگارتر لذت برد.

لیزر اندولیفت

مزایای اندولیفت برای جوانسازی

مزایای لیزر اندولیفت بسیار زیاد است؛ به‌گونه‌ای که نمی‌توان به‌راحتی آن‌ها را بررسی کرد. اما اگر بخواهیم به‌طور خلاصه مزایای لیزر اندولیفت را بیان کنیم باید بگوییم که:

اندولیفت نتایج طولانی مدتی دارد. به‌طور کلی، Endolift خودش را از سایر روش‌های درمانی لیزر در صنعت زیبایی صورت متمایز می‌کند؛ چون که اکثر آن‌ها فقط لایه‌های سطحی و بیرونی پوست بیماز را هدف قرار می‌دهند. اگر چه این روش‌ها هم هنوز می‌توانند بسیار مؤثر باشند، ولی توانایی آن را ندارند که اثرات ماندگار و طولانی‌مدتی داشته باشند. لیزر اندولیفت با هدف قرار دادن لایه‌های عمیق‌تر پوست و با تحریک کلاژن آن، نتیجه چند وجهی دارد و بسیار مداوم است. همچنین این روش سفت و جمع‌کننده پوست و حل‌کننده می‌باشد.

حفظ جوانی پوست با اندولیفت یکی دیگر از مزایای لیزر اندولیفت، حفظ جوانی پوست است. هنگامی که نوبت به دستیابی به اهداف زیبایی شناختی می‌رسد، نام اندولیفت در بین سایر روش‌های زیبایی می‌درخشد. این روش زیبایی به هیچ آماده قبلی خاصی احتیاج ندارد و با از بین بردن چربی‌ها و افتادگی پوست، به جوانسازی آن کمک می‌کند.

اندولیفت برای مقابله با پیری پوست اندولیفت یک درمان بسیار مفید برای هر شخصی، در هر سن و جنس است. با تقویت کردن تولید کلاژن و الاستین و مقابله با لکه‌‌ها (که در طول زمان با افزایش سن ایجاد می‌‌شوند) به نواحی تحت درمان کمک می‌کند تا سد پوستی خود را بازیابی کنند و همچنین عملکرد پوست را بهبود ببخشند. یکی از مزایای لیزر اندولیفت این است که خطوط ریز را بهبود می‌بخشد و با پیری پوست مقابله می‌کند. همچنین اندولیفت یک درمان درخشان است؛ چون که در این روش هیچ محصول مصنوعی به پوست تزریق نمی‌شود. با توجه به این موضوع، احتمال بروز آلرژی، عفونت و حساسیت بعد از انجام لیزر اندولیفت کاهش می‌یابد.

نحوه جوانسازی با اندولیفت

همان‌طور که گفتیم، اندولیفت یک درمان لیزری است اما از طریق یک فیبر نوری میکرو یکبار مصرف عمل می‌کند. اولین فایده و مزایای لیزر اندولیفت، در آن است که فیبرهای نوری توسط متخصص پوست و مو به بخش‌های عمقی پوست هدایت می‌شوند و تا یک سوم پایینی صورت و گردن را به‌صورت بینابینی و از طریق درم سطحی بازسازی می‌کنند. گرمای ناشی از لیزر که با دقت انتخاب می‌شود، پس از وارد شدن به زیر پوست، باعث جمع شدن فوری پوست و کاهش شلی آن می‌‌شود و در ادامه، فعال شدن کلاژن را در ماتریکس سلولی افزایش خواهند داد. این اثرات به‌شدت به انتخاب پرتوهای استفاده شده و برخورد آن‌ها به دو جزء اصلی بدن انسان، یعنی آب و چربی، مرتبط هستند. این روش حداقل زمان لازم برای ریکاوری را برای بیمار به ارمغان می‌‌آورد و نتایج نه‌تنها بلافاصله قابل مشاهده هستند، بلکه تا چندین ماه بعد از عمل با ایجاد کلاژن در لایه‌‌های عمیق‌‌تر پوست، بهبود می‌‌یابند. پس از مدتی، بهبود گسترده‌ای در ساختار پوست با تولید پروتئین‌های ساختاری از قبیل کلاژن و الاستین که به‌طور طبیعی توسط بدن در پاسخ به اندولیفت تولید و تقویت می‌شوند، مشاهده می‌شود. علائم جوانسازی هم بلافاصله بعد از درمان بروز پیدا می‌کنند و تا 4 الی 8 هفته ادامه می‌یابد و در نهایت نتایج ماه نهم تا دوازدهم به اوج خود می‌رسند. نکته مهمی که در مورد این روش باید بدانید، آن است که جریان الکتریکی از طریق فیبر نوری به بهبود جریان خون و تحریک فیبرهای عضلانی هم کمک می‌کند؛ درست شبیه به اثرات انرژی بخش ورزش روی عضلات بدن.

لیزر اندولیفت

ماندگاری نتایج اندولیفت

ماندگاری لیزر اندولیفت و اثراتش بر روی پوست به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. معمولا تغییرات در ساختارهای پوست، کاهش یافتن چین‌ و‌ چروک و همچنین بهبود لایه‌ عمقی پوست حدودا تا چندین ماه بعد از انجام اندولیفت قابل دیده شدن است. حتی بیماران می‌توانند با انجام مراقبت‌‌های درست بعد از اندولیفت، نتایج آن را ۱ الی ۲ سال یا حتی بیشتر افزایش دهند. مدت زمان ماندگاری نتایج اندولیفت بر اساس عواملی همچون وضعیت پوست فرد، سن، ژنتیک، تعداد جلسه‌ها و غیره، متفاوت است. در آخر مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو می‌‌تواند برای ماندگارتر شدن نتایج اندولیفت کمک کننده و موثر باشد. در پایان باید بگوییم شما می‌توانید با از طریق شماره ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۲۰ و یا مراجعه به وبسایت iranianclinic.com از مشاوران کلینیک زیبایی ایرانیان در خصوص لیزر اندولیفت مشاوره بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*