دزد معروف بازی های رایانه‌ای به سینما می‌رود: ساخت فیلم Thief رسما تایید شد

به نظر می‌رسد بازار ساخت فیلم های اقتباسی از بازی های رایانه ای به شدت داغ بوده و پس از بازگشت ناموفق مامور ۴۷ و ورود اساسین ها به سینما در ماه دسامبر، نوبت به دزد معروف بازی های رایانه ای یعنی گرت رسیده تا پای خود را به دنیای فیلم باز کند. با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

فیلم Thief که زمزمه های ساخت آن در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی به گوش رسید، طبق گفته های وبسایت The Hollywood Reporter در مراحل ساخت خود پیشرفت کرده و استودیو فیلم سازی Straight Up Films واقع در لس آنجلس وظیفه ساخت آن را قبول کرده است.

آقای روی لی تهیه کننده فیلم موفق The Departed که جایزه اسکار بهترین فیلم ۲۰۰۶ را دریافت کرد به همراه آقای آردین آسکاریه تهیه کننده فیلم Agent 47 که هر دو در مراسم DICE Summit نیز حضور داشته و از ساخت یک فیلم براساس فرنچایزهای شرکت اسکوئرانیکس خبر داده بودند، وظیفه تهیه کنندگی فیلم Thief را بر عهده خواهند داشت. لازم به ذکر است آسکاریه امروز با انتشار تویتت هایی ساخت فیلم را رسما تایید کرده است.

آقایان آدام میسون و سایمون بویز که فیلمنامه Misconduct و Not Safe for Work را در کارنامه دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Thief را خواهند داشت. مانند بازی، فیلم نیز قرار است در یک دنیای فانتزی تاریک در جریان باشد و داستان یک شاه دزد را روایت کند که قصد بازگرداندن آزادی به مردم را دارد و در این راه بایستی با حاکم ستمگری که با جادو نیز سروکار دارد، به مقابله بپردازد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با کارگردان، بازیگران یا تاریخ انتشار فیلم در دسترس نیست.

فرنچایز Thief توسط استودیو Looking Glass Studios خلق شده و اولین نسخه آن با عنوان Thief: The Dark Project در سال ۱۹۹۸ میلادی منتشر شد. دو ادامه نیز در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ برای نسخه اول ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ نسخه ریبوت شده سری با عنوان Thief به بازار منتشر شد.

منبع: GameSpot

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*