مایکروسافت آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل را برای چند لومیای قدیمی هفته آیند منتشر می کند

خیلی از دوستداران موبایل های  کمپانی مایکروسافت (Microsoft) منتظر آپدیت ویندوز ۱۰ (Windows 10) برای این گجت ها هستند. طبق شایعات داغ این روزها، قرار است این کمپانی بعد از قول های بسیار، در هفته جاری این اتفاق را عملی ساخته و آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل را برای لومیا ۹۳۰، ۸۳۰، ۷۳۵، ۵۳۵، ۶۳۵ و ۱۵۲۰ عرضه نماید. برای آگاهی از جزییات بیشتر این ماجرا با گجت نیوز همراه باشید.

تا کنون خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد آپدیت شدن گوشی های ویندوزفونی ۸٫۱ منتشر شده است. اما هر بار بیش از پیش کاربران ویندوزفون را نا امید کرده است.در واقع انتظار می رفت کمپانی مایکروسافت (Microsoft) در سال قبل چندین مدل را به ویندوز ۱۰ (Windows 10) موبایل آپدیت کند، متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

یکی از اپراتورهای ایتالیایی به نام ودافون (VodaFone) در پستی در شبکه اجتماعی توییتر (Twitter) اعلام کرده است که آپدیت ویندوز ۱۰ (Windows 10)، برای برخی لومیا های قدیمی قابل دسترسی خواهد بود. این آپدیت که ظاهرا در هفته جاری قابل دسترسی خواهد شد، احتمالا برای گوشی های تحت همین اپراتور قابل استفاده است. طبق دیگر شایعات این آپدیت در آمریکا نیز به زودی عرضه خواهد شد.

آپدیت ویندوز ۱۰

بر طبق لیست منتشر شده این اپراتور، گوشی های لومیا ۵۳۵ (Lumia 535)، لومیا ۶۳۵ (Lumia 635)، لومیا ۷۳۵ (Lumia 735)، لومیا ۸۳۰ (Lumia 830)، لومیا ۹۳۰ (Lumia 930) و لومیا ۱۵۲۰ (Lumia 1520) بین ۱۷ تا ۲۳ اسفند ماه به صورت   OTA ، می توانند بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنند. اگر این شایعه واقعیت پیدا کند، باید منتظر انتشار جهانی این آپدیت باشیم.

آپدیت ویندوز ۱۰

البته هنوز کمپانی مایکروسافت (Microsoft) این موضوع را به صورت رسمی تایید نکرده است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*