پویش مردمی همراه اول

پویش مردمی همراه اول برای کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان آغاز شد

پویش مردمی همراه اول با نام «بنی آدم اعضای یک پیکرند» برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

بارش‌های اخیر و سرریز شدن سدهای استان سیستان و بلوچستان باعث شده تا مناطقی از این استان زیر آب برود و منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی هم‌وطنانمان نیز دچار آسیب شود. در همین راستا اپراتور همراه اول به‌مناسب فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پویش «بنی آدم اعضای یک پیکرند» را با محوریت سوره مبارکه «واقعه» برای کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان آغاز کرد.

آغاز پویش مردمی همراه اول 

تمام مشترکان اپراتور همراه اول با تماس رایگان به شماره 9998 می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان در این پویش مردمی شرکت کنند. اپراتور همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به‌ازای مجموع تماس‌هایی که مشترکان با سامانه 9998 برقرار می‌کنند به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک‌رسانی خواهد کرد.

سوره مبارکه «واقعه» به‌عنوان پنجاه و ششمین سوره قرآن کریم محسوب می‌شود که دارای 96 آیه بوده و به‌معنای وقوع پیشامد حتمی قیامت است. همچنین این سوره به حادث شدن قیامت و نشانه‌های آن، تقسیم‌بندی انسان‌ها در سه گروه مقرّبان، اصحاب یمین و اصحاب شمال، خلقت انسان، نزول باران و رشد گیاهان و ترسیم حالات احتضار اشاره می‌کند.

لازم به ذکر است اپراتور همراه اول در کنار آغاز این پویش مردمی، اولین محموله کمک‌های خود شامل اقلام بهداشتی، پتو و زیرانداز را نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود به مناطق آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*