جشنواره نوروزی لنز ایرانسل

جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه شروع شد

جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه آغاز شد. تلویزیون اینترنتی Lenz به مناسبت نوروز 1403 به کاربرانی که بیشترین دقایق تماشا را دارند، جایزه می‌دهد.

تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل جشنواره نوروزی خود را با جوایز ویژه آغاز کرد. به‌مناسبت نوروز 1403، کاربران می‌توانند با تماشای محتواهای سرگرم‌کننده از بخش‌های مختلف لنز مانند فیلم‌ها و سریال‌ها، پخش زنده و آرشیو تلویزیون، امتیازهایی را جمع کنند و در نهایت، کاربرانی که بیشترین دقایق تماشا و بیشترین امتیاز را دارند، به قید قرعه برنده جوایزی مانند گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند و کنسول بازی می‌شوند.

شانس برنده شدن در جشنواره نوروزی لنز ایرانسل

کاربران تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل می‌توانند در روزهای 24 اسفند 1402 تا 31 فروردین 1403 در این جشنواره و ماراتن نوروزی شرکت کنند و به‌ازای هر 30 دقیقه تماشای محتواهای مختلف در این تلویزیون اینترنتی، 40 امتیاز به امتیازهای لنزکلاب خود اضافه کنند. در این کمپین نوروزی، حداقل زمان تماشای بی‌وقفه محتوا برای کسب امتیاز، ده دقیقه خواهد بود. شما قادر خواهید با تماشای محتواهای بیشتر، امتیازهای خود را افزایش دهید و در نهایت به صفحه دریافت جایزه و تبدیل امتیازهای خود مراجعه کرده و شانس خود برای برنده شدن دو گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE، دو ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 و یک کنسول بازی پلی استیشن 5 را امتحان کنید. این جوایز به قید قرعه به کاربرانی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده‌اند، اهدا می‌شوند.

لنز به‌عنوان تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در دسترس کاربران قرار گرفته و تمام کاربران قادر هستند بدون هزینه این اپلیکیشن را دانلود کنند و در هر زمان و مکانی، مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی به‌صورت دوبله یا با زیرنویس فارسی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقات ورزشی مانند پخش زنده فوتبال و پخش زنده شبکه سه، پخش زنده انواع رویدادها مانند رویدادهای علمی و آموزشی و انگیزشی و… را پیش روی خود داشته باشند. این پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی تمام گوشی های تلفن همراه یا در منزل و روی تلویزیون‌های شما در دسترس قرار گرفته است.

همچنین بخوانید:
جشنواره عیدی دیجیتال ایرانسل با جوایز ارزنده آغاز شد بسته های مکالمه هدیه ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی}