قیمت بک X3 پرو

قیمت بک X3 پرو، کراس اوور جدید خودروسازان بم در بازار مشخص شد

قیمت بک X3 پرو به‌عنوان کراس اوور جدید خودروسازان بم در بازار مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Bac X3 Pro آشنا خواهیم شد.

شرکت خودروسازی بم به‌تازگی طرح تحویل شاسی بلند مونتاژی بک X3 پرو را آغاز کرد و اکنون قیمت آن نیز در بازار آزاد تعیین شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری Bac X3 Pro آشنا می‌شویم.

قیمت بک X3 پرو در بازار

در حالی که شرکت خودروسازان بم برای شاسی بلند مونتاژی بک ایکس 3 پرو قیمت نهایی 889 میلیون و 75 هزار تومان را در کارخانه در نظر گرفته بود، اکنون مالکان و فعالان بازار برای آن در بازار آزاد، قیمت حدود 1 میلیارد و 240 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

مشخصات فنی و امکانات بک ایکس 3 پرو

قیمت بک X3 پرو

گفتنی است بک X3 پرو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT نسل جدید به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این گیربکس از حالت تیپ ترونیک و قابلیت تعویض دنده مصنوعی 8 سرعته نیز بهره می‌برد.

قیمت بک X3 پرو

از امکانات ایمنی و رفاهی BAC X3 Pro می‌توان به تنظیم حالت رانندگی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد تایرها، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، محدودکننده سرعت، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو ایربگ ایمنی و سانروف بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:
کاتالوگ BAC X3 Pro منتشر شد؛ مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جدید کرمان موتور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*