شرایط فروش سوزوکی جیمنی

اولین شرایط فروش سوزوکی جیمنی و سوزوکی فرانکس وارداتی + قیمت

شرایط فروش خودروهای سوزوکی جیمنی و سوزوکی فرانکس با قیمت غیر قطعی توسط سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد.

دو خودرو سوزوکی جیمنی ۵ درب و سوزوکی فرانکس از محصولات وارداتی جدید شرکت راسا موتور خاورمیانه هستند که چند روز پیش به‌صورت رسمی معرفی شدند. حال سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با انتشار جدول خودروهای قابل ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط، قیمت علی‌الحساب و غیرقطعی این محصولات را نیز اعلام کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات شرایط فروش سوزوکی و معرفی اجمالی محصولات ذکر شده می‌پردازیم.

شرایط فروش سوزوکی جیمنی و فرانکس – اسفند ۱۴۰۲

نام شرکت وارد کنندهنشان تجاریمدلقیمت فروش علی الحساب درمبادی ورودی
راسا موتور خاورمیانهسوزوکیجیمنی 5 درب۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
راسا موتور خاورمیانهسوزوکیفرانکس۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

طبق اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، خودرو سوزوکی جیمنی ۵ درب با قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و سوزوکی فرانکس با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است قیمت اعلامی، غیر قطعی بوده و و هزینه‌های مربوط به تعرفه گمرکی و مالیاتی و سایر هزینه‌ها نیز به این مبالغ اضافه می‌شود.

معرفی اجمالی سوزوکی جیمنی ۵ درب راسا موتور خاورمیانه

نمای جلو سوزوکی جیمنی

در بخش فنی، این خودرو با یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی با فناوری پاشش چند نقطه‌ای سوخت عرضه شده است که قادر به تولید 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن‌متر گشتاور است. نیروی حاصله از موتور سوزوکی جیمنی نیز توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک با قابلیت OverDrive به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. سیستم انتقال نیرو در جیمنی از نوع دو دیفرانسیل (All Grip Pro) با امکان انتخاب حالت‌های 2H، 4H و 4L است

شتاب صفر تا صد این خودرو شاسی بلند ۱۵.۱ ثانیه و مصرف سوخت آن ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده شده است. حداکثر سرعت جیمنی 5 درب ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. همچنین سیستم تعلیق خودرو در هر دو بخش جلو و عقب ۳ اتصالی صلب به‌همراه میله پیچشی است.

نمای داخلی سوزوکی جیمنی

از امکانات این خودرو می‌توان ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی، کروز کنترل، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HHC)، محدودکننده سرعت در شیب (HDC)، سنسور پایش باد تایرها (TPMS)، دوربین دنده عقب، سنسور نور، ایموبیلایزر، سیستم شستشوی چراغ‌های جلو، سنسور نور، نمایشگر مرکزی ۷ اینچی (با امکان سفارش نمونه ۹ اینچی)، تهویه مطبوع خودکار، قابلیت اتصال به بلوتوث، تنظیم دستی ۴ جهته صندلی راننده، تنظیم برقی آینه‌های جانبی و رینگ‌های آلومنیومی ۱۵ اینچی را نام برد.

معرفی اجمالی سوزوکی فرانکس راسا موتور خاورمیانه

نمای جلو سوزوکی فرانکس

این خودرو نیز در بخش فنی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی به‌همراه یک موتور برقی 2 کیلوواتی بهره می‌برد که مجموعا قادر به تولید ۱۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور است. مجموع توان توسط گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم هیبریدی فرانکس مجهز به یک باتری لیتیوم‌یونی 12 ولتی با قابلیت بازیابی انرژی در هر دو باتری و فناوری ISG است.

شتاب‌ صفر تا صد سوزوکی فرانکس 11 ثانیه و حداکثر سرعت آن برابر با 160 کیلومتر بر ساعت است. همچنین مصرف سوخت آن حدود 5.4 لیتر بر صد کیلومتر اعلام شده که عدد خوبی است. همچنین سیستم تعلیق فرانکس در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب نیمه‌مستقل محور پیچشی است.

نمای داخلی سوزوکی فرانکس

از امکانات این خودرو می‌توان ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، شیفتر پشت فرمان، سنسور نور، نمایشگر لمسی ۹ اینچی مولتی مدیا نمایشگر هدآپ (HUD)، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، سیستم تهویه مطبوع خودکار، اتصال به بلوتوث، ایموبیلایزر، آینه داخلی الکتروکرومیک، چراغ‌های جلو LED و رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی را نام برد.

کاتالوگ محصولات 

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: